hirdetés
hirdetés
hirdetés

McDonald’s - a marketingre koncentrál

Új szegmensben veti meg a lábát Magyarországon a McDonald’s Kft., a gyorsétterem-lánc új üzleti stratégiájának részeként kávézókat nyit a nyáron - jelentette be a cég március 27-i sajtótájékoztatóján Branislav Knezevic ügyvezető igazgató.
hirdetés
Az elmúlt négy évben az összforgalmon belül 4 százalékra emelkedett a kávéból befolyt összeg, ezért a társaság júniustól három McCafét üzemeltet a fővárosban. A McDonald’s Magyarország Kft. tavaly 10 százalékos forgalomnövekedés eredményeként 22,9 milliárd forint nettó árbevételt ért el, így vesztesége a 2001. évi 800 millióról 30 millióra mérséklődött.

A vállalat az idei évben 6 százalékos forgalomnövekedést tervez. A 15 éves magyar vállalkozás jelenleg 42 saját, és 41 franchise egységet mondhat magáénak, a vendégek száma meghaladja az évenkénti 56 milliót. Branislav Knezevic a tájékoztatón elmondta azt is: nem a klasszikus éttermek hálózatának bővítésével, hanem erőteljesebb marketingmunkával szeretnének a jövőben több fogyasztót szerezni.

A kávézók nyitása mellett az éttermek szélesítik a menüválasztékukat: jelentősen növekszik a reggeli kínálat, ezzel egyidejűleg pedig a tervek szerint csökken a kiszolgálási idő is. A McDonald’s a kávézók megnyitásával egyébként itthon megelőzheti a nagy kávéláncokat, hiszen a szintén amerikai Starbucks vagy a belga Stardust még nem nyitott üzletet a magyar piacon. A vállalat nonprofit tervei között szerepel a második magyar Ronald McDonald Ház építésének megkezdése is, ezúttal vidéken.

A McDonald’s által létrehozott és folyamatosan támogatott Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány jelenleg a fővárosban üzemeltet egy házat, ahol 20 apartman áll a kórházakban súlyos betegségekkel kezelt gyermekek és családjaik rendelkezésére. A Házban, amely máig az egyetlen a közép-kelet-európai térségben, megépülése óta összesen 650 család több mint 6000 éjszakát töltött el - teljesen ingyenesen.

hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kiszera méra bávatag?
#
A Stardust már nyitott két kávézót, a Hajós utcában, és a Mammut II.-ben.

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés