hirdetés
hirdetés
hirdetés

McDonald’s - a marketingre koncentrál

Új szegmensben veti meg a lábát Magyarországon a McDonald’s Kft., a gyorsétterem-lánc új üzleti stratégiájának részeként kávézókat nyit a nyáron - jelentette be a cég március 27-i sajtótájékoztatóján Branislav Knezevic ügyvezető igazgató.
hirdetés
Az elmúlt négy évben az összforgalmon belül 4 százalékra emelkedett a kávéból befolyt összeg, ezért a társaság júniustól három McCafét üzemeltet a fővárosban. A McDonald’s Magyarország Kft. tavaly 10 százalékos forgalomnövekedés eredményeként 22,9 milliárd forint nettó árbevételt ért el, így vesztesége a 2001. évi 800 millióról 30 millióra mérséklődött.

A vállalat az idei évben 6 százalékos forgalomnövekedést tervez. A 15 éves magyar vállalkozás jelenleg 42 saját, és 41 franchise egységet mondhat magáénak, a vendégek száma meghaladja az évenkénti 56 milliót. Branislav Knezevic a tájékoztatón elmondta azt is: nem a klasszikus éttermek hálózatának bővítésével, hanem erőteljesebb marketingmunkával szeretnének a jövőben több fogyasztót szerezni.

A kávézók nyitása mellett az éttermek szélesítik a menüválasztékukat: jelentősen növekszik a reggeli kínálat, ezzel egyidejűleg pedig a tervek szerint csökken a kiszolgálási idő is. A McDonald’s a kávézók megnyitásával egyébként itthon megelőzheti a nagy kávéláncokat, hiszen a szintén amerikai Starbucks vagy a belga Stardust még nem nyitott üzletet a magyar piacon. A vállalat nonprofit tervei között szerepel a második magyar Ronald McDonald Ház építésének megkezdése is, ezúttal vidéken.

A McDonald’s által létrehozott és folyamatosan támogatott Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány jelenleg a fővárosban üzemeltet egy házat, ahol 20 apartman áll a kórházakban súlyos betegségekkel kezelt gyermekek és családjaik rendelkezésére. A Házban, amely máig az egyetlen a közép-kelet-európai térségben, megépülése óta összesen 650 család több mint 6000 éjszakát töltött el - teljesen ingyenesen.

hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kiszera méra bávatag?
#
A Stardust már nyitott két kávézót, a Hajós utcában, és a Mammut II.-ben.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés