hirdetés
hirdetés
hirdetés

Matuzsálem korú kutyával kampányol a Rex

A kutyaotthon a 25. szülinapját ünnepli.

hirdetés

Az 1992-ben létrejött szervezet az állatmentésre és örökbefogadásre, valamint az oktatás és a felelős állattartás népszerűsítésére specializálódott terén. A "Rex Állatszigeten" felépült komplexumban több ezer sérült vagy otthontalanná vált állat talált menedékre és sok gyermek ismerkedhetett meg közelebbről is az állatok világával - írják a közleményben. 

A kerek évfordulót hirdető kampányban azt szeretnék bemutatni, hogy "ennyi év után természetessé válik, hogy az alapítvány dolgozói az állatok fejével gondolkodjanak, még akkor is, ha az eltelt időről van szó". Ezért lett a kampány arca egy matuzsálemi kort megért kutya, aki kutyaévekben számolva már 128 éves, azaz pont annyi idős, mint a Rex: 25 (emberi) éves. 

A kreatív anyagok a Rex Alapítvány május végéig tartó, a személyi jövedelemadó 1 százalékos felajánlását ösztönző kampánya mellett futnak online és közösségi média felületeken, valamint nyomtatott sajtóban. Mindkét kampányt a Havas Budapest készítette. 

Az alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Rex Kutyaotthon Alapítvány

Ügyvezető: Kállay Rita

Marketing: Borus Bence

 

Ügynökségi oldal

Ügynökség: Havas Budapest

Ügyvezető: Csurgó Balázs

Kreatívigazgató: Imre V. Manuel

Art Director: Torma Arnold

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés