hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mattrészegen okádó fiatallal hirdeti az ütésálló telefontokját a Mobilfox

Az embert teljesen váratlanul éri a Deák téri metrómegállóban kihelyezett plakát, meg is kérdeztük róla az alkotót.

hirdetés

Ha jártál az elmúlt hetekben a Deák téri metróban, simán te is belefuthattál a Mobilfox új reklámplaktájába, amin egy láthatóan mattrészeg fiatal hányja ki mindazt, amit aznap éjjel a Kisüzem-Fekete kutya-Beat-Vittula tengelyen magába döntött. Habár első ránézésre akár a felelősségteljes alkoholfogyasztást is hirdethetné a plakát, nem teszi, hiszen valójában a telefonos kiegészítőket gyártó cég legújabb ütésálló tokját promózza. Az üzenet pedig nem is lehetne egyszerűbb: másnap legalább amiatt nem fog fájni a fejed, hogy a fent leírt állapotban leejtetted a mobilod.

Fotó: olvasónktól
Fotó: olvasónktól

A plakáttól nem lehet elvitatni, hogy kiválóan működik: első ránézésre és olvasásra nem tud nem kiváltani valamilyen érzelmet, legyen az akár az együttérző mosolygás, vagy a felháborodás, hogy miért kell az ész nélküli piálást bármilyen formában reklámozni. Szóval tagadhatatlan, hogy kitűnik a bankreklámok és az akciós vödrös narancsok közül, meg is kerestük a céget, hogy meséljenek a kampányról. Így jutottunk el a plakát tervezőjéhez és egyben a Mobilfox dizájnrészlegének a vezetőjéhez, Csízi Attilához, aki beszélt a reklám létrejöttéről és a mögötte meghúzódó koncepcióról.

„A plakáttervezés során figyelembe vettem a fiatalok szokásait és a hétvégi kikapcsolódás jellegzetességeit. Nagyon sok ismerősöm járt már úgy, hogy egy bolondos hétvégi bulin törte össze a telefonját, így a fiatalok szerintem teljesen egyet tudnak érteni a plakát üzenetével” – kezdi a dizájner, aki hozzátette nemcsak ebben az esetben, általában is szeret olyan mintákkal ellátott tokokat tervezi, amikről az emberek maguktól nem mernék kimondani, hogy szívesen öltöztetnék beléjük a telefonjukat.

A kampányban egyébként nem ez az egyetlen plakát, összesen három verzió készült (a hányós mellett egy medvés és egy atomkatasztrófás is van), amelyeken Csízi Haskó Anikó és Farkas János kreatívokkal dolgozott együtt. „Igazából már untam a sablon ütésállótok reklámokat a konkurens cégeknél, és eszembe jutott, mi lenne, ha egy kicsit viccesebb oldalról közelítenénk meg az egészet” – magyarázza a tervező, aki eredetileg nem is köztéri plakátnak szánta a grafikákat. Ám a cég tulajdonosa látva a dizájnokat, úgy döntött, hogy érdemes lenne kitenni őket. „Egyetértettem vele. Azt gondoltam, lehet hogy az emberek szívesebben néznék ezt, mint egy politikai plakátot, vagy azt, hogy éppen hol akciós a csirkefarhát. Akár meg is mosolyogják, ezzel is egy kis vidámságot csempészve az életükbe” – mondja Csízi, akinek a további munkáit a Mobilfox oldalán és az Instagramján nézegetheted, a kampány három plakátját pedig itt, a képre kattintva láthatod:

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés