hirdetés
hirdetés
hirdetés

Material - már a jövőn töri a fejét

Bár csak pár nap múlva nyílik meg az első Material Építő és Design Center, a lakberendezési és lakásépítési üzletközpont máris új lehetőségek után néz.
hirdetés
A budapesti áruház mintájára további nyolc vidéki Material Center nyitását tervezi a Metropolitan, az áruház befektetője és kivitelezője - számoltak be az október 26-án tartott sajtótájékoztatón. A társaság a factory outletekben, a strip mallokban, valamint szakosodott bevásárlóközpontokban rejlő lehetőségeket kívánja kiaknázni. Példaként említették meg a törökbálinti GL Outletben és a Max City-ben, valamint az Ablon csoport áruházaiban való megjelenést.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a Material kommunikációs ügyeit a McCann Erickson csoport intézi. Az ügynökség dolgozott a most futó kampány kreatív koncepcióján, és készítette el a hirdetéseket. A sajtótájékoztatón Leonhard Boom, a Material Center ügyvezető igazgatója elmondta: a december végéig tartó kampány médiamixe televíziós szpotokból, sajtóhirdetésekből, rádió beharangozókból, közterületi felületekből és online hirdetésekből áll. Hirdetések futnak az RTL Klub-on, a Magyar Televízió (MTV) adásán, a Viasat3-on, Discovery-n, a fontosabb lakberendezési szaklapokban és a Sláger Rádió adásán. Ezenkívül 150 billboard és több járműreklám is népszerűsíti a bevásárlóközpontot.

A Metropolitan elsősorban azokat a fogyasztókat célozza meg, akik egy helyen kívánják megvásárolni mindazt, amire egy építkezés vagy lakberendezés során szükség lehet.

A nyitás napján, október 29-én a McCann Ericksonhoz tartozó Momentum gondozásában BTL-akció is zajlik. A helyszínen bemutatkozik Losonczi Áron is, aki a lakberendezési áruház lógóját tervezte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Leonhard Boom - ez tutira kamu név! :D
#
"A Metropolitan elsősorban azokat a fogyasztókat célozza meg, akik egy helyen kívánják megvásárolni mindazt, amire egy építkezés vagy lakberendezés során
szükség lehet. "

Vajon ők hányan lehetnek? Létezik ilyen gyáltalán?

A hír szerint a Material megjelenne például a Max Cityben. Hogyan? 1:50-es méretarányban kicsinyítve? Ez nekem olyan, mintha a Mammutban nyitnának egy Duna Plázát (vagy
fordítva).

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés