hirdetés
hirdetés
hirdetés

Material - már a jövőn töri a fejét

Bár csak pár nap múlva nyílik meg az első Material Építő és Design Center, a lakberendezési és lakásépítési üzletközpont máris új lehetőségek után néz.
hirdetés
A budapesti áruház mintájára további nyolc vidéki Material Center nyitását tervezi a Metropolitan, az áruház befektetője és kivitelezője - számoltak be az október 26-án tartott sajtótájékoztatón. A társaság a factory outletekben, a strip mallokban, valamint szakosodott bevásárlóközpontokban rejlő lehetőségeket kívánja kiaknázni. Példaként említették meg a törökbálinti GL Outletben és a Max City-ben, valamint az Ablon csoport áruházaiban való megjelenést.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a Material kommunikációs ügyeit a McCann Erickson csoport intézi. Az ügynökség dolgozott a most futó kampány kreatív koncepcióján, és készítette el a hirdetéseket. A sajtótájékoztatón Leonhard Boom, a Material Center ügyvezető igazgatója elmondta: a december végéig tartó kampány médiamixe televíziós szpotokból, sajtóhirdetésekből, rádió beharangozókból, közterületi felületekből és online hirdetésekből áll. Hirdetések futnak az RTL Klub-on, a Magyar Televízió (MTV) adásán, a Viasat3-on, Discovery-n, a fontosabb lakberendezési szaklapokban és a Sláger Rádió adásán. Ezenkívül 150 billboard és több járműreklám is népszerűsíti a bevásárlóközpontot.

A Metropolitan elsősorban azokat a fogyasztókat célozza meg, akik egy helyen kívánják megvásárolni mindazt, amire egy építkezés vagy lakberendezés során szükség lehet.

A nyitás napján, október 29-én a McCann Ericksonhoz tartozó Momentum gondozásában BTL-akció is zajlik. A helyszínen bemutatkozik Losonczi Áron is, aki a lakberendezési áruház lógóját tervezte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Leonhard Boom - ez tutira kamu név! :D
#
"A Metropolitan elsősorban azokat a fogyasztókat célozza meg, akik egy helyen kívánják megvásárolni mindazt, amire egy építkezés vagy lakberendezés során
szükség lehet. "

Vajon ők hányan lehetnek? Létezik ilyen gyáltalán?

A hír szerint a Material megjelenne például a Max Cityben. Hogyan? 1:50-es méretarányban kicsinyítve? Ez nekem olyan, mintha a Mammutban nyitnának egy Duna Plázát (vagy
fordítva).

A négy év után újraindított szakmai elismerést Rényi Pál Dániel kapta.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Később a vállalat munkalehetőséget is ajánl a sportolóknak.

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 5., Premier KultCafé

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés