hirdetés
hirdetés
hirdetés

Martin Sorrellt visszaéléssel vádolják

A WPP vagyonával való visszaélés ügyében folyik ellene vizsgálat.

hirdetés

A WPP reklámügynökségi holding elnök-vezérigazgatója, Sir Martin Sorrell ellen belső vizsgálat indult a cég vagyonával való visszaélés gyanújával, írja a Wall Street Journalre hivatkozva többek között a Bloomberg is. A WPP-t Sorrell alapította és vezeti több mint harminc éve, és nemzetközi óriássá, a világ legnagyobb reklámcégévé nőtt az elmúlt évtizedekben. 

A hetvenhárom éves Sorrell visszautasítja a vádakat, de elfogadja a vizsgálat szükségességét, mondta egy közleményben. A WPP közleménye szerint a szóban forgó összeg nem jelentős a cég vagyonát tekintve.

A WPP-nek 19 milliárd dollár bevétele volt tavaly, ugyanakkor az elmúlt évben piaci értékének harmadát vesztette el, a válság óta a legrosszabb évét zárta, írja a Bloomberg. Sorrell a cég legnagyobb részvényese is, de tavaly a fizetése 50 millió font alá esett, írtuk, illetve pár éve interjúztunk is vele, amikor a Brain Bar vendége volt.

A WPP leányvállalatai között van többek között az Ogilvy & Mather, a Kantar Group, a Young & Rubicam, a GroupM is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés