hirdetés
hirdetés
hirdetés

Martin Sorrellt visszaéléssel vádolják

A WPP vagyonával való visszaélés ügyében folyik ellene vizsgálat.

hirdetés

A WPP reklámügynökségi holding elnök-vezérigazgatója, Sir Martin Sorrell ellen belső vizsgálat indult a cég vagyonával való visszaélés gyanújával, írja a Wall Street Journalre hivatkozva többek között a Bloomberg is. A WPP-t Sorrell alapította és vezeti több mint harminc éve, és nemzetközi óriássá, a világ legnagyobb reklámcégévé nőtt az elmúlt évtizedekben. 

A hetvenhárom éves Sorrell visszautasítja a vádakat, de elfogadja a vizsgálat szükségességét, mondta egy közleményben. A WPP közleménye szerint a szóban forgó összeg nem jelentős a cég vagyonát tekintve.

A WPP-nek 19 milliárd dollár bevétele volt tavaly, ugyanakkor az elmúlt évben piaci értékének harmadát vesztette el, a válság óta a legrosszabb évét zárta, írja a Bloomberg. Sorrell a cég legnagyobb részvényese is, de tavaly a fizetése 50 millió font alá esett, írtuk, illetve pár éve interjúztunk is vele, amikor a Brain Bar vendége volt.

A WPP leányvállalatai között van többek között az Ogilvy & Mather, a Kantar Group, a Young & Rubicam, a GroupM is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés