hirdetés
hirdetés
hirdetés

Martin Sorrellt visszaéléssel vádolják

A WPP vagyonával való visszaélés ügyében folyik ellene vizsgálat.

hirdetés

A WPP reklámügynökségi holding elnök-vezérigazgatója, Sir Martin Sorrell ellen belső vizsgálat indult a cég vagyonával való visszaélés gyanújával, írja a Wall Street Journalre hivatkozva többek között a Bloomberg is. A WPP-t Sorrell alapította és vezeti több mint harminc éve, és nemzetközi óriássá, a világ legnagyobb reklámcégévé nőtt az elmúlt évtizedekben. 

A hetvenhárom éves Sorrell visszautasítja a vádakat, de elfogadja a vizsgálat szükségességét, mondta egy közleményben. A WPP közleménye szerint a szóban forgó összeg nem jelentős a cég vagyonát tekintve.

A WPP-nek 19 milliárd dollár bevétele volt tavaly, ugyanakkor az elmúlt évben piaci értékének harmadát vesztette el, a válság óta a legrosszabb évét zárta, írja a Bloomberg. Sorrell a cég legnagyobb részvényese is, de tavaly a fizetése 50 millió font alá esett, írtuk, illetve pár éve interjúztunk is vele, amikor a Brain Bar vendége volt.

A WPP leányvállalatai között van többek között az Ogilvy & Mather, a Kantar Group, a Young & Rubicam, a GroupM is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés