hirdetés
hirdetés
hirdetés

Martin Sorrell tagadja, hogy a WPP pénzét prostituáltakra költötte

Még áprilisban számoltunk be róla, hogy a WPP reklámügynökségi holding elnök-vezérigazgatója, Sir Martin Sorrell ellen belső vizsgálat indult a cég vagyonával való visszaélés gyanújával. A hetvenhárom éves Sorrell visszautasította a vádakat, miközben elfogadta a vizsgálat szükségességét, majd hirtelen nyugdíjba vonult az ellene folyó vizsgálat kellős közepén. A belső vizsgálat tényét megszellőztető Wall Street Journal most azt írja az Adweek összefoglalója szerint, hogy Sorrell kapcsán azt vizsgálták, prostituáltakra költötte-e a cég pénzét. Sorrell ezt a feltételezést tagadja.

hirdetés

Sorrell szóvivőjén keresztül tagadja a Wall Street Journal állításait, de további kommentet nem kívánt fűzni az ügyhöz, már csak azért sem, mert nyugdíjba vonulásakor titoktartási megállapodást írt alá a WPP-vel.

Sorrell hirtelen távozása a vizsgálat közepén azért is volt némileg meglepő, mert a WPP közleménye szerint a szóban forgó összeg nem jelentős a cég vagyonát tekintve. Ha viszont valóban ilyen kényes témában folyt a vizsgálat, az legalábbis magyarázná azt, hogy Sorrell miért vonult vissza a végeredmény előtt.

Sir Martin Sorrell - Forrás: Wikimedia
Sir Martin Sorrell - Forrás: Wikimedia

A WPP leányvállalatai között van többek között az Ogilvy & Mather, a Kantar Group, a Young & Rubicam, a GroupM is. A WPP-t Sorrell futtatta fel és vezette több mint harminc éve, és nemzetközi óriássá, a világ legnagyobb reklámcégévé nőtt az elmúlt évtizedekben. Egyébként Sorrell a cég legnagyobb részvényese is, távozása tehát legalábbis részben értelmezhető teljes eltávolodásként a WPP-től.

A reklámvilág egyik legismertebb és legnagyobb hatású üzletemberének az utódlása komoly fejtörést okoz a WPP vezetőségének, erről, és az ügynökségi holding lehetséges jövőjéről itt írtunk bővebben.

A nyitókép forrása: Flickr/Dennis Jarvis.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés