hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Nincs külön online és offline, hanem az egy márka, egy csapat elvét követjük”

Joy-napok. Rettegéssel vegyes csodálat övezi ezt a szót, hiszen a konkurens Glamourral együtt egy olyan vásárlási lázt indítottak el az országban, amelyre túlzás nélkül nem nagyon volt példa korábban Magyarországon. A fiatal nőknek szóló magazin tartalmában is erősen koncentrál a szépség- és divatipar aktualitásaira, a külső szemlélőnek pedig úgy tűnik, mintha a szórakoztató cikkek egy végeérhetetlen termékbemutató szüneteibe lennének iktatva. A hozzá kapcsolt kuponos őrület tehát a Joy természetes márkakiterjesztése, hiszen illeszkedik az arculatához, miközben abban a hónapban az éves átlaghoz képest 10-szer annyi lapot adnak el belőle. A példát azért hoztuk fel, mert éppen azt vizsgáljuk kiadói körképünkben, hogy miként távolodnak el a hagyományos lapkiadói tevékenységtől a hazai kiadók – jelen esetben a Marquard Media.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.