hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketingigazgató a Diákhitelnél

Őri András távozása után Imre Zitát nevezték ki a Diákhitel Központ kommunikációs- és marketingigazgatójává.

hirdetés

Miután Őri András, a Diákhitel Központ kommunikációs vezetője október végén az ITD Hungary sajtófőnöke lett, Imre Zitát nevezte ki a menedzsment kommunikációs- és marketingigazgatónak. Ezzel együtt az eddigi kommunikációs osztályból marketingigazgatóságot csináltak.

Imre Zita a Malévtől érkezett, ahol 2003-tól volt a vállalatkülső kommunikációs vezetője, ő felelt a teljes körű kommunikációs munkákért, a Horizon fedélzeti magazinnál pedig szerkesztői és újságírói feladatokat látott el.

A szakember pályafutását a Magyar Hírlap Oktatási Stúdiójában kezdte, majd 1998 és 2000 között a Miniszterelnöki Hivatal osztályvezetője volt, ahol a szóvivő, a miniszterelnök és a hivatalt vezető miniszter munkáját támogatta. Utána a Novacom távközlési vállalatnál volt pr-menedzser, a Malév előtt pedig a Megatrend Informatikai Rt. pr-részlegének létrehozásáért és működtetéséért felelt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés