hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketingesek vs. kreatívok

Baseballsapka, nyakkendő, folyamatrobotok, kreatív elmék, munkaerőpiac, Reklámkonferencia, Kreatív szekció.

hirdetés

Kreatív elme vagy folyamatrobot? címmel külön szekciót szervezett a Kreatív a 2010-es Reklámkonferencián. A háromórás program a marketingesekről szól, azt járja körül kik ők, mit gondolnak saját munkájukról, illetve a kommunikáció szerepéről. Szó lesz arról, kiket találunk a munkaerőpiacon marketinges végzettséggel, mitől lesz folyamatrobot egy kreatív elméből, a marketingesek sajátos nyelvezetéről, milyen egy falakat döntögető marketingcsapat. A szekciót az IBS-en és a MOME-n tanuló hallgatókat bemutató rövidfilm és a jövő kreatívjainak és marketingeseinek beszélgetése zárja

Részletes program a Reklámkonferencia oldalán

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

Remek kampányt készített a WWF Dániában.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés