hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketinges, kommer fejcserék

Szóviviői, kommunikációs és marketingkommunikációs igazgatói, valamint pr-vezetői posztokon is volt jövés-menés. 

hirdetés

Egész évben szorgosan írtunk arról, hogy melyik hirdetőnél, vagy médiumnál történtek változások kommunikációs, marketingkommunikációs, vagy pr-es posztokon. Légitársaságokkal kezdünk. 

Az év végéig él a szerződése Szilágyi Károlynak, aki tavaly ősztől volt e a Budapest Airport kommunikációs vezetője. Közben a Malév új kommunikációs vezetőt kapott, Róna Márta médiaügynökségi oldalról, az Omnicom Media Group (OMG) igazgatói pozíciójából érkezett  a légitársasághoz.

Korábba dolgozott a Malévnál Imre Zita, aki a Diákhitel Központ kommunikációs és marketingigazgatója lett, miután Őri András október végétől az ITD Hungary sajtófőnökeként folytatja pályafutását.

Szintén légitársasághoz csatlakozott Varró Balázs, aki öt és fél évig volt a Viasat pr-vezetője, ő a Wizz Airnél hasonló pozíciót tölt be, de feladatai a közép-kelet európai térségre szólnak.

Ha már televízió, akkor az RTL-nél is történt változás ezen a területen, ugyanis áprilisban megszüntették a kommunikációs igazgatóságot, így a vezetői posztot betöltő Rényi Ádám távozott a csatornától. Fazekas László újra visszatért, On-R nevű kommunikációs ügynökségén keresztül az RTL Klub és az IKO cégcsoport sajtóügyeit irányítja.

A Szerencsejátéknál emblematikusnak számító Somorai László kommunikációs igazgató tíz év után távozott a vállalattól, miután június végén lecserélték az elnök-vezérigazgatót, az igazgatóság tagjait és a felügyelő bizottsági tagokat. A szóvivői és a kommunikációs igazgató-helyettesi feladatokat Tulik Ágnes látja el, aki ezt megelőzően az Ombrello Digital pr team-leaderi pozícióját töltötte be.

Az FMCG-szektorban is volt kinevezés: a Sió-Eckes marketingigazgatóját, Zarándy Katalint nemzetközi posztra nevezték ki, utódjául az Unilevert és a Coca-Colát is megjárt Aniot Dávid érkezett.

A Borsodinál újra Mészáros Zsolt felel a marketingigazgatói feladatokért, miután Szirbek András távozott ebből a pozícióból.

A telekommunikációs szektor nagy szereplői is adtak hírt a karrierrovatnak: a Magyar Telekomtól elment Winkler János a vállalat vezérigazgató-helyettese, aki egyben a Lakossági Szolgáltatások Üzletág vezetője is volt, majd távozott Varga Mihály kommunikációs igazgató, ezzel együtt megszűnt a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága.

Az időközben Telenorra átkeresztelt Pannontól a vállalati kommunikációs átszervezése miatt hagyta el Majorosi Emese sajtó- és információs igazgató és a Vodafone sem tétlenkedett, ügynökségi oldalról szerzett marketingkommunikációs igazgatót Szabó Béla személyében, aki azt megelőzően a Leo Burnett stratégiai igazgatója volt és a Telenor Djuice márkáján dolgozott.

Még multik

A telekommunikációs vállalatokon kívül más multicégeknél is történt változás. Például az egykori Tv2-s hírigazgató, Pánczél Andrea lett a Mol magyarországi kommunikációs igazgatója. Elődje Somlyai Dóra volt, akit januárban a Mol-csoport társasági kommunikációs igazgatójának neveztek ki.

Az MNB után Iglódi-Csató Judit a Tescó kommunikációjának élére került, a nemzeti banknál Simon András korábbi televíziós és telekomos követte a kommunikációs igazgatói és szóvivői poszton. Az MNB-nél stratégiai kommunikációs tanácsokat ad Braun Róbert, a Braun & Partners ügyvezetője.

Visszakanyarodva a Tescóhoz, márkakommunikációs vezetőként csatlakozott a vállalathoz az állami szférát hátrahagyó, egyébként reklámos múlttal is rendelkező Kirsch Zsuzsa.

A LG Electronics marketingigazgatóként a Coca-Cola régiós márkamenedzserét igazolta le Somogyi Márk személyében, a BMW Magyarország marketingvezetője pedig Oros Attila lett, aki a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés