hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketinges, kommer fejcserék

Szóviviői, kommunikációs és marketingkommunikációs igazgatói, valamint pr-vezetői posztokon is volt jövés-menés. 

hirdetés

Egész évben szorgosan írtunk arról, hogy melyik hirdetőnél, vagy médiumnál történtek változások kommunikációs, marketingkommunikációs, vagy pr-es posztokon. Légitársaságokkal kezdünk. 

Az év végéig él a szerződése Szilágyi Károlynak, aki tavaly ősztől volt e a Budapest Airport kommunikációs vezetője. Közben a Malév új kommunikációs vezetőt kapott, Róna Márta médiaügynökségi oldalról, az Omnicom Media Group (OMG) igazgatói pozíciójából érkezett  a légitársasághoz.

Korábba dolgozott a Malévnál Imre Zita, aki a Diákhitel Központ kommunikációs és marketingigazgatója lett, miután Őri András október végétől az ITD Hungary sajtófőnökeként folytatja pályafutását.

Szintén légitársasághoz csatlakozott Varró Balázs, aki öt és fél évig volt a Viasat pr-vezetője, ő a Wizz Airnél hasonló pozíciót tölt be, de feladatai a közép-kelet európai térségre szólnak.

Ha már televízió, akkor az RTL-nél is történt változás ezen a területen, ugyanis áprilisban megszüntették a kommunikációs igazgatóságot, így a vezetői posztot betöltő Rényi Ádám távozott a csatornától. Fazekas László újra visszatért, On-R nevű kommunikációs ügynökségén keresztül az RTL Klub és az IKO cégcsoport sajtóügyeit irányítja.

A Szerencsejátéknál emblematikusnak számító Somorai László kommunikációs igazgató tíz év után távozott a vállalattól, miután június végén lecserélték az elnök-vezérigazgatót, az igazgatóság tagjait és a felügyelő bizottsági tagokat. A szóvivői és a kommunikációs igazgató-helyettesi feladatokat Tulik Ágnes látja el, aki ezt megelőzően az Ombrello Digital pr team-leaderi pozícióját töltötte be.

Az FMCG-szektorban is volt kinevezés: a Sió-Eckes marketingigazgatóját, Zarándy Katalint nemzetközi posztra nevezték ki, utódjául az Unilevert és a Coca-Colát is megjárt Aniot Dávid érkezett.

A Borsodinál újra Mészáros Zsolt felel a marketingigazgatói feladatokért, miután Szirbek András távozott ebből a pozícióból.

A telekommunikációs szektor nagy szereplői is adtak hírt a karrierrovatnak: a Magyar Telekomtól elment Winkler János a vállalat vezérigazgató-helyettese, aki egyben a Lakossági Szolgáltatások Üzletág vezetője is volt, majd távozott Varga Mihály kommunikációs igazgató, ezzel együtt megszűnt a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága.

Az időközben Telenorra átkeresztelt Pannontól a vállalati kommunikációs átszervezése miatt hagyta el Majorosi Emese sajtó- és információs igazgató és a Vodafone sem tétlenkedett, ügynökségi oldalról szerzett marketingkommunikációs igazgatót Szabó Béla személyében, aki azt megelőzően a Leo Burnett stratégiai igazgatója volt és a Telenor Djuice márkáján dolgozott.

Még multik

A telekommunikációs vállalatokon kívül más multicégeknél is történt változás. Például az egykori Tv2-s hírigazgató, Pánczél Andrea lett a Mol magyarországi kommunikációs igazgatója. Elődje Somlyai Dóra volt, akit januárban a Mol-csoport társasági kommunikációs igazgatójának neveztek ki.

Az MNB után Iglódi-Csató Judit a Tescó kommunikációjának élére került, a nemzeti banknál Simon András korábbi televíziós és telekomos követte a kommunikációs igazgatói és szóvivői poszton. Az MNB-nél stratégiai kommunikációs tanácsokat ad Braun Róbert, a Braun & Partners ügyvezetője.

Visszakanyarodva a Tescóhoz, márkakommunikációs vezetőként csatlakozott a vállalathoz az állami szférát hátrahagyó, egyébként reklámos múlttal is rendelkező Kirsch Zsuzsa.

A LG Electronics marketingigazgatóként a Coca-Cola régiós márkamenedzserét igazolta le Somogyi Márk személyében, a BMW Magyarország marketingvezetője pedig Oros Attila lett, aki a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Alekoszékat nem megfelelő korhatárba sorolta a csatorna.

A Supercharge pályázatát több mint 7000 jelentkezésből választották a legjobbnak.

Az alkalmazással a tévécsatornán nem közvetített meccseket is élőben lehet követni.

Naponta frissül majd az országokra lebontott lista.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés