hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing korona idején – hét tanács a Wavemakertől

A járvány szorongóvá és információéhessé teszi az embereket, így csökkenti a termékek és növeli bizonyos médiumok fogyasztását. A hosszútávú célokban gondolkozni képes márkák kerülnek most előnybe. Ők a gazdaságélénkülési időszakot szem előtt tartva most költséghatékonyan erősítik a márkájukat, releváns szolgáltatásokat és erőt, törődést mutatató márkaépítő üzeneteket kommunikálva. A hirdetői költségek optimalizálásával, tévé- és digitális hirdetésekkel olyan célcsoport körében is erősíthetik most a vásárlási szándékot, ami a járvány elültével nem, vagy nem költséghatékonyan lesz megvalósítható. A csendes márkák várhatóan piacrészt és márkaismertséget vesztenek. A sokkhelyzet jó pillanat a vállalat/marketing digitalizációjára. Csepregi Dániel, a Wavemaker adat- és technológiai vezetőjének írása.  

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

A Comcast kábelszolgáltatónak készített kedves karácsonyi szpotot a Goodby Silverstein & Partners. 

Az Integral Vision webfejlesztő cég szerint legyen gyors, intelligens, személyre szabott és biztonságos.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés