hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing korona idején – hét tanács a Wavemakertől

A járvány szorongóvá és információéhessé teszi az embereket, így csökkenti a termékek és növeli bizonyos médiumok fogyasztását. A hosszútávú célokban gondolkozni képes márkák kerülnek most előnybe. Ők a gazdaságélénkülési időszakot szem előtt tartva most költséghatékonyan erősítik a márkájukat, releváns szolgáltatásokat és erőt, törődést mutatató márkaépítő üzeneteket kommunikálva. A hirdetői költségek optimalizálásával, tévé- és digitális hirdetésekkel olyan célcsoport körében is erősíthetik most a vásárlási szándékot, ami a járvány elültével nem, vagy nem költséghatékonyan lesz megvalósítható. A csendes márkák várhatóan piacrészt és márkaismertséget vesztenek. A sokkhelyzet jó pillanat a vállalat/marketing digitalizációjára. Csepregi Dániel, a Wavemaker adat- és technológiai vezetőjének írása.  

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

Nagy Andrea júniustól a Positive PR ügyvezetője lett, Kerekes-Dancsok Reginát váltja.

Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerek-influenszerek és az influenszerek gyerekeinek jogi és etikai kérdéseit.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

A legjobb márkalogókat és dizájnereket díjazó verseny nevezéseit Vasvári Péter is elbírálja.

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés