hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing- és kommunikációs vezetőt nevezett ki a Gundel

Az éttermet fél éve irányító Peter Knoll teljesen átalakította a szervezeti struktúrát, így jött létre az új pozíció, amelyre Angelus Barbarát nevezték ki.

hirdetés

Angelus Barbarát nevezte ki a Danubius Hotels Group által tulajdonolt Gundel étterem az újonnan létrehozott marketing- és kommunikációs igazgatójává. Az étterem fél éve kinevezett ügyvezetője, Peter Knoll (aki korábban a bécsi Kempinskit vezette) az új szakember leigazolása mellett átalakította a menedzsmentet: az értékesítési igazgatói pozícióból értékesítési és marketingigazgatói posztot kreált, ezt Göbölös Magdolna tölti be (korábban a Hilton szálló értékesítési menedzsere volt), akihez a sales-terület irányítása, valamint a marketing felügyelete tartozik, míg Angelus Barbara (marketing-)kommunikációs feladatok ellátásával fog foglalkozni. A megújuló Gundel étterem újrapozícionálása miatt megnövekedett az imázsépítés fontossága, ez indokolta az új marketing- és kommunikációs igazgató kinevezését. A már korábban is meglévő marketing- és kommunikációs menedzseri pozíció közvetlenül az ő hatásköre alá fog tartozni. Az étterem új vezető chefet is kinevezett Litauszki Zsolt személyében.

Angelus Barbara
 

Angelus Barbara pályája kezdetén a Budapesti Turisztikai Hivatalban, majd a Magyar Turizmus Rt-nél foglalkozott város és országmarketinggel. A 2000-es évek eleje óta szállodák márkaépítésére specializálódott, többek között a Parádsasvári Kastélyhotelben, a Hertelendy Kastélyban, a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ban és a Budai Várban található Maison Bistro & Hotelben felelt a piaci bevezetésért, és kommunikációért. A Kodolányi János Főiskola Turizmus Tanszékén turizmusmarketinget és személyes márkaépítést tanít, valamint lektora volt az Akadémiai Kiadó Turizmusmarketing tankönyvének.

„A szállodavállalat célja, hogy az új vezetés segítségével a tradíciókat megőrizve 21. századivá formálják a városligeti éttermet" - olvasható a Danubius Hotels által küldött közleményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés