hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing- és kommunikációs vezetőt nevezett ki a Gundel

Az éttermet fél éve irányító Peter Knoll teljesen átalakította a szervezeti struktúrát, így jött létre az új pozíció, amelyre Angelus Barbarát nevezték ki.

hirdetés

Angelus Barbarát nevezte ki a Danubius Hotels Group által tulajdonolt Gundel étterem az újonnan létrehozott marketing- és kommunikációs igazgatójává. Az étterem fél éve kinevezett ügyvezetője, Peter Knoll (aki korábban a bécsi Kempinskit vezette) az új szakember leigazolása mellett átalakította a menedzsmentet: az értékesítési igazgatói pozícióból értékesítési és marketingigazgatói posztot kreált, ezt Göbölös Magdolna tölti be (korábban a Hilton szálló értékesítési menedzsere volt), akihez a sales-terület irányítása, valamint a marketing felügyelete tartozik, míg Angelus Barbara (marketing-)kommunikációs feladatok ellátásával fog foglalkozni. A megújuló Gundel étterem újrapozícionálása miatt megnövekedett az imázsépítés fontossága, ez indokolta az új marketing- és kommunikációs igazgató kinevezését. A már korábban is meglévő marketing- és kommunikációs menedzseri pozíció közvetlenül az ő hatásköre alá fog tartozni. Az étterem új vezető chefet is kinevezett Litauszki Zsolt személyében.

Angelus Barbara
 

Angelus Barbara pályája kezdetén a Budapesti Turisztikai Hivatalban, majd a Magyar Turizmus Rt-nél foglalkozott város és országmarketinggel. A 2000-es évek eleje óta szállodák márkaépítésére specializálódott, többek között a Parádsasvári Kastélyhotelben, a Hertelendy Kastélyban, a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ban és a Budai Várban található Maison Bistro & Hotelben felelt a piaci bevezetésért, és kommunikációért. A Kodolányi János Főiskola Turizmus Tanszékén turizmusmarketinget és személyes márkaépítést tanít, valamint lektora volt az Akadémiai Kiadó Turizmusmarketing tankönyvének.

„A szállodavállalat célja, hogy az új vezetés segítségével a tradíciókat megőrizve 21. századivá formálják a városligeti éttermet" - olvasható a Danubius Hotels által küldött közleményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés