hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing- és kommunikációs vezetőt nevezett ki a Gundel

Az éttermet fél éve irányító Peter Knoll teljesen átalakította a szervezeti struktúrát, így jött létre az új pozíció, amelyre Angelus Barbarát nevezték ki.

hirdetés

Angelus Barbarát nevezte ki a Danubius Hotels Group által tulajdonolt Gundel étterem az újonnan létrehozott marketing- és kommunikációs igazgatójává. Az étterem fél éve kinevezett ügyvezetője, Peter Knoll (aki korábban a bécsi Kempinskit vezette) az új szakember leigazolása mellett átalakította a menedzsmentet: az értékesítési igazgatói pozícióból értékesítési és marketingigazgatói posztot kreált, ezt Göbölös Magdolna tölti be (korábban a Hilton szálló értékesítési menedzsere volt), akihez a sales-terület irányítása, valamint a marketing felügyelete tartozik, míg Angelus Barbara (marketing-)kommunikációs feladatok ellátásával fog foglalkozni. A megújuló Gundel étterem újrapozícionálása miatt megnövekedett az imázsépítés fontossága, ez indokolta az új marketing- és kommunikációs igazgató kinevezését. A már korábban is meglévő marketing- és kommunikációs menedzseri pozíció közvetlenül az ő hatásköre alá fog tartozni. Az étterem új vezető chefet is kinevezett Litauszki Zsolt személyében.

Angelus Barbara
 

Angelus Barbara pályája kezdetén a Budapesti Turisztikai Hivatalban, majd a Magyar Turizmus Rt-nél foglalkozott város és országmarketinggel. A 2000-es évek eleje óta szállodák márkaépítésére specializálódott, többek között a Parádsasvári Kastélyhotelben, a Hertelendy Kastélyban, a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ban és a Budai Várban található Maison Bistro & Hotelben felelt a piaci bevezetésért, és kommunikációért. A Kodolányi János Főiskola Turizmus Tanszékén turizmusmarketinget és személyes márkaépítést tanít, valamint lektora volt az Akadémiai Kiadó Turizmusmarketing tankönyvének.

„A szállodavállalat célja, hogy az új vezetés segítségével a tradíciókat megőrizve 21. századivá formálják a városligeti éttermet" - olvasható a Danubius Hotels által küldött közleményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés