hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing- és kommunikációs vezetőt nevezett ki a Gundel

Az éttermet fél éve irányító Peter Knoll teljesen átalakította a szervezeti struktúrát, így jött létre az új pozíció, amelyre Angelus Barbarát nevezték ki.

hirdetés

Angelus Barbarát nevezte ki a Danubius Hotels Group által tulajdonolt Gundel étterem az újonnan létrehozott marketing- és kommunikációs igazgatójává. Az étterem fél éve kinevezett ügyvezetője, Peter Knoll (aki korábban a bécsi Kempinskit vezette) az új szakember leigazolása mellett átalakította a menedzsmentet: az értékesítési igazgatói pozícióból értékesítési és marketingigazgatói posztot kreált, ezt Göbölös Magdolna tölti be (korábban a Hilton szálló értékesítési menedzsere volt), akihez a sales-terület irányítása, valamint a marketing felügyelete tartozik, míg Angelus Barbara (marketing-)kommunikációs feladatok ellátásával fog foglalkozni. A megújuló Gundel étterem újrapozícionálása miatt megnövekedett az imázsépítés fontossága, ez indokolta az új marketing- és kommunikációs igazgató kinevezését. A már korábban is meglévő marketing- és kommunikációs menedzseri pozíció közvetlenül az ő hatásköre alá fog tartozni. Az étterem új vezető chefet is kinevezett Litauszki Zsolt személyében.

Angelus Barbara
 

Angelus Barbara pályája kezdetén a Budapesti Turisztikai Hivatalban, majd a Magyar Turizmus Rt-nél foglalkozott város és országmarketinggel. A 2000-es évek eleje óta szállodák márkaépítésére specializálódott, többek között a Parádsasvári Kastélyhotelben, a Hertelendy Kastélyban, a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ban és a Budai Várban található Maison Bistro & Hotelben felelt a piaci bevezetésért, és kommunikációért. A Kodolányi János Főiskola Turizmus Tanszékén turizmusmarketinget és személyes márkaépítést tanít, valamint lektora volt az Akadémiai Kiadó Turizmusmarketing tankönyvének.

„A szállodavállalat célja, hogy az új vezetés segítségével a tradíciókat megőrizve 21. századivá formálják a városligeti éttermet" - olvasható a Danubius Hotels által küldött közleményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

hirdetés

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés