hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing- és kommunikációs vezetőt nevezett ki a Gundel

Az éttermet fél éve irányító Peter Knoll teljesen átalakította a szervezeti struktúrát, így jött létre az új pozíció, amelyre Angelus Barbarát nevezték ki.

hirdetés

Angelus Barbarát nevezte ki a Danubius Hotels Group által tulajdonolt Gundel étterem az újonnan létrehozott marketing- és kommunikációs igazgatójává. Az étterem fél éve kinevezett ügyvezetője, Peter Knoll (aki korábban a bécsi Kempinskit vezette) az új szakember leigazolása mellett átalakította a menedzsmentet: az értékesítési igazgatói pozícióból értékesítési és marketingigazgatói posztot kreált, ezt Göbölös Magdolna tölti be (korábban a Hilton szálló értékesítési menedzsere volt), akihez a sales-terület irányítása, valamint a marketing felügyelete tartozik, míg Angelus Barbara (marketing-)kommunikációs feladatok ellátásával fog foglalkozni. A megújuló Gundel étterem újrapozícionálása miatt megnövekedett az imázsépítés fontossága, ez indokolta az új marketing- és kommunikációs igazgató kinevezését. A már korábban is meglévő marketing- és kommunikációs menedzseri pozíció közvetlenül az ő hatásköre alá fog tartozni. Az étterem új vezető chefet is kinevezett Litauszki Zsolt személyében.

Angelus Barbara
 

Angelus Barbara pályája kezdetén a Budapesti Turisztikai Hivatalban, majd a Magyar Turizmus Rt-nél foglalkozott város és országmarketinggel. A 2000-es évek eleje óta szállodák márkaépítésére specializálódott, többek között a Parádsasvári Kastélyhotelben, a Hertelendy Kastélyban, a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ban és a Budai Várban található Maison Bistro & Hotelben felelt a piaci bevezetésért, és kommunikációért. A Kodolányi János Főiskola Turizmus Tanszékén turizmusmarketinget és személyes márkaépítést tanít, valamint lektora volt az Akadémiai Kiadó Turizmusmarketing tankönyvének.

„A szállodavállalat célja, hogy az új vezetés segítségével a tradíciókat megőrizve 21. századivá formálják a városligeti éttermet" - olvasható a Danubius Hotels által küldött közleményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés