hirdetés
hirdetés
hirdetés

Márkatankönyv

A világ első számú marketing MBA képzésének tanárai és az általuk felkért amerikai cégek marketingvezetői írták a Kellogg School of Managment marketingtanszéke által kiadott tanulmánykötetet. Philip Kotler-tanítványoknak már nyilván megvan a kötet, a többiek pedig jobb, ha igyekeznek beszerezni, mert igen hasznos.
hirdetés

Ha nem is várunk mást egy márkázásról szóló könyvtől, mégis megüti a fülünket: „minden ember egy márka”. Nem, nem és nem, legalábbis én nem vagyok márka, ordítok fel magamban, amikor olvasom. Pedig de. Legalábbis szigorúan marketinges szempontból igen. „A márka gondolattársítások, asszociációk rendszere, amit egy névhez, szimbólumhoz vagy termékhez társítunk” – adják meg a könyv első meghatározását Alic M. Tybout és Tim Calkins, a Kellogg on Branding című tanulmánykötet szerkesztői.

Hogy személyek is lehetnek márkák, mi sem bizonyítja jobban, mint magának a könyvnek a borítója. Jól látható, nagy betűkkel van ráírva, hogy „Az előszót írta Philip Kotler”. Kotler ugyanis maga is márka, a világ egyik legnagyobb marketingszakértője. Mint ahogy márka a Kellogg School of Managment is. A világ legjobb marketing MBA képzése egy Chicago melletti egyetemi városból, Evanstonból.

A könyv hat témát jár körül az egyetemi oktatók és marketingvezetők tollából származó írások segítségével. A szerzők megvizsgálják a márkák pozicionálásának, kialakításának, jelentésének, kiterjesztésének kérdéseit, és kitérnek a márkák által meghatározott szervezetek működésére, illetve a márkaerő mérésének kérdésére is.
Az írásokból természetesen – amerikai módra – nem hiányozhatnak a könnyen megjegyezhető szabályok. Itt van például a „3C” esete. Melyek a sikeres márkaépítés legnagyobb kihívásai? Cash, consistency, clutter. Azaz: pénz, következetesség és zűrzavar (mármint a nagy médiazaj).

A Kellogg on Branding nagy, átfogó márkatankönyv. Szakmai nyelvet használ, így néha lehet, hogy szótárt kell ragadni olvasása közben, de a szövegek nagyon jól szerkesztettek és könnyen követhetőek. Szállítási költséggel együtt is megéri!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés