hirdetés
hirdetés
hirdetés

Márkatankönyv

A világ első számú marketing MBA képzésének tanárai és az általuk felkért amerikai cégek marketingvezetői írták a Kellogg School of Managment marketingtanszéke által kiadott tanulmánykötetet. Philip Kotler-tanítványoknak már nyilván megvan a kötet, a többiek pedig jobb, ha igyekeznek beszerezni, mert igen hasznos.
hirdetés

Ha nem is várunk mást egy márkázásról szóló könyvtől, mégis megüti a fülünket: „minden ember egy márka”. Nem, nem és nem, legalábbis én nem vagyok márka, ordítok fel magamban, amikor olvasom. Pedig de. Legalábbis szigorúan marketinges szempontból igen. „A márka gondolattársítások, asszociációk rendszere, amit egy névhez, szimbólumhoz vagy termékhez társítunk” – adják meg a könyv első meghatározását Alic M. Tybout és Tim Calkins, a Kellogg on Branding című tanulmánykötet szerkesztői.

Hogy személyek is lehetnek márkák, mi sem bizonyítja jobban, mint magának a könyvnek a borítója. Jól látható, nagy betűkkel van ráírva, hogy „Az előszót írta Philip Kotler”. Kotler ugyanis maga is márka, a világ egyik legnagyobb marketingszakértője. Mint ahogy márka a Kellogg School of Managment is. A világ legjobb marketing MBA képzése egy Chicago melletti egyetemi városból, Evanstonból.

A könyv hat témát jár körül az egyetemi oktatók és marketingvezetők tollából származó írások segítségével. A szerzők megvizsgálják a márkák pozicionálásának, kialakításának, jelentésének, kiterjesztésének kérdéseit, és kitérnek a márkák által meghatározott szervezetek működésére, illetve a márkaerő mérésének kérdésére is.
Az írásokból természetesen – amerikai módra – nem hiányozhatnak a könnyen megjegyezhető szabályok. Itt van például a „3C” esete. Melyek a sikeres márkaépítés legnagyobb kihívásai? Cash, consistency, clutter. Azaz: pénz, következetesség és zűrzavar (mármint a nagy médiazaj).

A Kellogg on Branding nagy, átfogó márkatankönyv. Szakmai nyelvet használ, így néha lehet, hogy szótárt kell ragadni olvasása közben, de a szövegek nagyon jól szerkesztettek és könnyen követhetőek. Szállítási költséggel együtt is megéri!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés