hirdetés
hirdetés
hirdetés

Márkanév lehet a Je suis Charlie

A francia Nemzeti Szellemi Tulajdon Intézetbe (INPI) több mint ötven márkahasználati kérelem érkezett a „Je suis Charlie” márkanévre a Charlie Hebdo ellen elkövetett, múlt szerdai terrortámadás óta. 

hirdetés

A „Je suis Charlie” logó − fehér és szürke betűkkel, fekete háttér előtt, követve a szatirikus hetilap tipográfiáját − napok óta a kereskedelmi felhasználásra irányuló kísérletek kereszttüzében áll. Az egyik első, az INPI-hez vasárnap beérkezett kérelem a „Je suis Charlie” márkát tudományos eszközök és készülékek termékcsoportjához akarta bejegyeztetni. Az INPI-hez elektronikus úton benyújtott kérelmek egyenként kétszáz euróba kerülnek. Egy kérelem három termékcsoportra terjedhet ki, minden további termékcsoport negyven euróba kerül.

Az INPI hétfő esti tájékoztatása szerint nem áll módjában közölni a beérkezett kérelmek pontos számát, de a kérelem regisztrálásától számított négy héten belül minden kérelem megjelenik az intézet honlapján. Ugyanakkor számos, a „Je suis Charlie” feliratot viselő termék − pólók, matricák, kitűzők − már jelenleg is kapható az online kereskedelemben. Az Ebay és az Amazon vállalta, hogy a forgalomból származó jutalékukat felajánlják a hetilapnak, míg más cégek visszavonták ezeket a termékeket a webáruházaikból. Ugyanakkor a Jesuischarlie.fr, Jesuischarlie.com és Jesuischarlie.org honlapcímek már szerdán, néhány órával a támadás után megjelentek az interneten. 

A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük!

Le Figaro: „Je suis Charlie": 50 demandes de marque”

 

(forrás: Le Figaro, Médianéző)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés