hirdetés
hirdetés
hirdetés

Márkanév lehet a Je suis Charlie

A francia Nemzeti Szellemi Tulajdon Intézetbe (INPI) több mint ötven márkahasználati kérelem érkezett a „Je suis Charlie” márkanévre a Charlie Hebdo ellen elkövetett, múlt szerdai terrortámadás óta. 

hirdetés

A „Je suis Charlie” logó − fehér és szürke betűkkel, fekete háttér előtt, követve a szatirikus hetilap tipográfiáját − napok óta a kereskedelmi felhasználásra irányuló kísérletek kereszttüzében áll. Az egyik első, az INPI-hez vasárnap beérkezett kérelem a „Je suis Charlie” márkát tudományos eszközök és készülékek termékcsoportjához akarta bejegyeztetni. Az INPI-hez elektronikus úton benyújtott kérelmek egyenként kétszáz euróba kerülnek. Egy kérelem három termékcsoportra terjedhet ki, minden további termékcsoport negyven euróba kerül.

Az INPI hétfő esti tájékoztatása szerint nem áll módjában közölni a beérkezett kérelmek pontos számát, de a kérelem regisztrálásától számított négy héten belül minden kérelem megjelenik az intézet honlapján. Ugyanakkor számos, a „Je suis Charlie” feliratot viselő termék − pólók, matricák, kitűzők − már jelenleg is kapható az online kereskedelemben. Az Ebay és az Amazon vállalta, hogy a forgalomból származó jutalékukat felajánlják a hetilapnak, míg más cégek visszavonták ezeket a termékeket a webáruházaikból. Ugyanakkor a Jesuischarlie.fr, Jesuischarlie.com és Jesuischarlie.org honlapcímek már szerdán, néhány órával a támadás után megjelentek az interneten. 

A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük!

Le Figaro: „Je suis Charlie": 50 demandes de marque”

 

(forrás: Le Figaro, Médianéző)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés