hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető hírünk

Márkamagazinok - az eredmény az első

Az árkommunikációra és a szerkesztett tartalomra építő márkamagazinoknak egyaránt az az elsődleges célja, hogy eladják a terméket: a márkaépítés csak másodlagos - hangzott el a 2 in 1 Ütközéspont konferencia Sajtóstól a házba? című, a nyomtatott márkamagazinokról szóló kerekasztal-beszélgetésén. Az eszmecserét Román Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője moderálta, Bokor Rita, a Drogerie Markt (DM) szortiment menedzsere, Dömötör Péter, a Praktiker marketingigazgatója és Csetényi Csaba, a Hamu és Gyémánt kiadó stratégiai igazgatója voltak a beszélgetőpartnerei.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

Nemzetközi kutatást készített az Ipsos, amelyben a prémium márkák járvány alatti növekedési lehetőségeire keresték a választ.

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

 A hazai PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc magyarországi áruházai.

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített - kampánybejelentőt olvashattok.

A közösségi oldalon egyre nagyobb a nyomás, hogy tartsa kordában a felületén terjedő álhíreket, uszító és félrevezető tartalmakat. 

Véglegessé vált a Televíziós Újságírók Díja gálaest időpontja. 

a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését szeretnék ezzel is elősegíteni.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés