hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mariah Carey megnyitotta a karácsonyi szezont, de nagyon máshogy, mint eddig

Az megvan, hogy már 25 éve nincs karácsony „All I Want For Christmas is You” nélkül?!

hirdetés

Ha itt a november (márpedig itt van), az visszavonhatatlanul azt jelenti, hogy már a karácsony is az utca végében toporog, hogy lerohanjon minket. A szezon megkezdését pedig a kötelező John Lewis reklám mellett, Mariah Carey „All I Want For Christmas is You” című gigamegaslágerének felcsendülése teszi hivatalossá. Így van ez idén is, az énekesnő dala ismét jelzi, hogy itt az ünnepi időszak, ám most a Walkers csipszgyártónak köszönhetően nagyon máshogy, mint azt eddig megszoktuk.

A brit cég megnyerte magának az énekesnőt az új reklámjához, amihez az adta az ötletet, hogy A Karácsonyi Sláger idén lett 25 (!) éves. Az AMV BBDO által készített szpotban Carey egy forgatáson az ünnepi himnuszt énekli, amitől adakozó hangulatba kerül és ajándékokat oszt a stáb tagjainak, hiszen az év ezen időszaka az törődésről és osztozkodásól szól. Legalábbis egészen addig, amíg csupán egyetlen zacskó csipsz marad a stúdióban, amire Carey és az egyik krampusz is szemet vet…

Az AdWeek információi szerint az énekesnőt nem kellett nagyon győzködni, hogy szerepeljen a reklámban, a lap úgy tudja, a reklám része Carey azon tervének, hogy a dala ismét első legyen a brit zenei listákon. Ez ugyanis a dal 1994-es debütálása óta, nem jött össze neki. Valamint az is vonzó lehetett számára, hogy a szpoton Joseph Kahn rendezővel dolgozhatott együtt, aki korábban Britney Sperars Toxic című dalához készített klipet, valamint Taylor Swifttel, Jennifer Lopezzel és Cardi B-vel volt már közös projektje.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés