hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már mobilapplikációja is van a Glamour-napoknak

Ez az első kuponos alkalmazás a hazai magazinpiacon.

hirdetés

Az október 12-15. között megrendezésre kerülő Glamour-napok vásárlói már digitális kuponokkal is vásárolhatnak, mert az októberi magazin és a hozzá tartozó kuponfüzet október 11-től már mobilapp formájában is megvásárolható az alkalmazás-áruházakban - derül ki a közleményből.

Az egyelőre limitált kiadásban elérhető alkalmazás felhasználói ugyanúgy megkapják az októberi magazin teljes tartalmát és a hozzá tartozó kuponfüzetet, mint a nyomtatott változat kedvelői.

Az alkalmazás a kereskedők dolgát sem nehezíti meg, hiszen a digitális kupon ugyanolyan kóddal és információkkal rendelkezik, mint a nyomtatott változat. Az alkalmazásba és a kuponbeváltás folyamatába épített biztonsági elemek biztosítják az esetleges visszaélések kiszűrését, minimalizálását. A Glamour kiadója, a Ringier Axel Springer Magyarország által fejlesztett alkalmazás a hazai magazinpiac első olyan mobilappja, amely valós időben, biztonságosan és átlátható módon fedi le a virtuális kuponbeváltás teljes folyamatát - írják még.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.