hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már lehet jelentkezni a Médiaunió tenderére

A Médiaunió meghirdette az idei társadalmi célú kampányának elkészítéséről szóló pályázatát. Van egy kötelező elem: használni kell a díjesővel jutalmazott MeH-es esélyegyenlőségi filmeket.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A mentorok szolgáltatják továbbra is a legtöbb témát, méghozzá néha elég meglepő fórumokon. A Neticle elemzését közöljük.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Brexitnek és a homofóbiának is elegánsan odaszúr a filmszerű klip.

kapcsolódó linkek

Fileok

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"•gyerekeknél, tanulóknál „vak” „süket” látássérült, hallássérült tanuló és emellett „sajátos nevelési igényű” a megfelelő kifejezés..."

A süket helyett a siket a megfelelő kifejezés. A süket szó a nyelvünkben általában pejoratív: "süket vagy?", "süket duma", "süket fülekre talál", stb.
Érdemes hozzátenni, hogy ahogy a süket, úgy a siketnéma is kerülendő. A siketek ugyanis tökéletesen képesek beszélni, jelnyelven.
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés