hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már itthon is elérhető a Httpool ingyenes képzési programja

A Twitter, a LinkedIn vagy a Viber hirdetési megoldásairól is szerezhető képzés a program keretében.

hirdetés

A Httpool globális hirdetési hálózat oktatási platformja már a magyar médiatervezők és marketingesek számára is elérhető. A Httpool célja, hogy a képzéshez egyszerű hozzáférést biztosítson minden digitális marketing szakember számára. Képesítés szerezhető többek között a Twitter, a LinkedIn, a Viber, a Twitch és a TripAdvisor platformokra.

Az angol nyelvű képzések bemutatják az egyes platformok főbb tulajdonságait, azok hirdetési funkcióit, felhasználóik általános jellemzőit, emellett valós esettanulmányok hozzák még közelebb a hirdetési megoldásokat. Az oktatási program folyamatosan frissül új tanulási modulokkal, esettanulmányokkal. 

“Miután a program sikerrel debütált más régiókban, célunk bevezetni az általunk működtetett piacokon is, bízva abban, hogy ezzel is támogatjuk az iparág növekedését. Hiszünk abban, hogy az oktatásnak ebben kulcsfontosságú szerepe van” – nyilatkozta Aljosa Jenko, a Httpool ügyvezetője.

A program elődjét Dél-Amerikában indította el az IMS, a Httpool partnere. A régióban mára már több mint 12 000 szakember vett részt az programban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés