hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már fizikusuk is van

Szépen lassan a legnagyobb online ügynökségből az egyik legnagyobb full service ügynökséggé vált az Isobar Budapest, amely tavaly jelentőset nőtt. Ennek köszönhetően átalakította a szervezeti struktúráját és megújította az irodáját is. 

hirdetés
Isobar Budapest

Díjnyertes kampányok 2014-ben
Bunge Zrt. (Vénusz): Ne egyél egyedül – Libikóka asztal
Telekom: #Cashtag 
Tesco: Tesco a kezedben 
Telekom: Walk into a book Txtr e-könyváruház
Telekom: Trafó: Kultcandy
Telekom: Insta cityguide
Telekom: Színezd kia telet
Telekom: Fesztivál az üzletekben
Telekom: Ugord át a sort

Legfontosabb ügyfelek
Magyar Telekom, Bunge Zrt., Deutsche Telekom, Nivea

Alapítás éve
1996

Cégvezető
Kötcsei Csaba

Kreatívigazgató(k)
Tompa Balázs, Jedlicska Márton

Értékesítés nettó árbevétele (2014 előzetes)
2,12 milliárd forint

Adózott eredmény (2014 előzetes)
36 millió forint

Munkatársak létszáma
124 fő 


Balról jobbra: Kötcsei Csaba cégvezető, Tompa Balázs és Jedlicska Márton kreatívigazgatók (Fotó: Szombat Éva/Kreatív)

Az Isobar Budapest az elmúlt három évben stabilan az M-lista élmezőnyében szerepel (2013: 2., 2012: 6.), és bár 2014-ben a kissé szerényebb nevezéseknek köszönhetően nem volt hatalmasat szakító kampányuk (igaz, az Epica-bronz elég jól hangzik), az apránként összeszedett pontokkal mégis odaértek a harmadik helyre. Az ügynökség tavalyi éve azonban nem a díjhalmozás bűvöletében telt.

„Struktúraváltást és szervezeti átalakítást hajtottunk végre, a cég jelentősen bővült és több új divíziót is létrehoztunk” – mondta Kötcsei Csaba, aki három év után tért vissza januárban az Isobar Budapesthez cégvezetőként. Az átalakítás célja és lényege, hogy az ügyfeleknek teljes körű szolgáltatást tudjanak nyújtani, egy-egy igényükre a legjobb megoldást házon belül hozzák. Ilyen új, kifejezetten erre a célra létrehozott divízió volt tavaly a szerviz dizájn, amely akár az ügyfélszolgálatok, termékek jobbá tételére kínál megoldásokat a fogyasztók szempontjából.

„Idén végre átkattant az ügyfeleknél, hogy mi már nem csak digitális ügynökség vagyunk” – tette hozzá Jedlicska Márton, és ezzel arra utalt, hogy egyre több olyan tenderre hívják meg őket, amelyen kifejezetten full service ügynökségeket keresnek. Jedlicska vezetésével átalakult a kreatívrészleg  is, a koncept csapat foglalkozik a hagyományos copywriter–art directori feladatokkal, a craft-csapat pedig dizájnstúdióként működik az ügynökségen belül. Emellett tavaly már húsz fős kontent-produkciós csapat dolgozott elsősorban külföldi ügyfeleknek, és Kötcsei elmondása szerint emiatt az árbevétel  közel negyede már külföldről érkezett az ügynökséghez. Az ügynökségnél továbbá négy stratéga dolgozik már, illetve az adatok elemzésére és rendezésére felvettek egy fizikust. Az ügynökség árbevétele 2014-ben 20 százalékkal nőtt.

Az Isobar Budapest emellett az utánpótlás és a reklámos élet egyik fő szervezőjévé vált, nem kis részben Jedlicska Mártonnak köszönhetően. Az ügynökségnél bevezettek egy gyakornoki programot, emellett tavaly a Portfolio Nightban és a KrU-ban ismét katalizátorok voltak, továbbá tavaly is megrendezték az Agency Kick Off focibajnokságot és szponzorálták a Cannes Lion estet. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés