hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már fizettek is a tévék

Átutalta mindkét kereskedelmi tévé az éves koncessziós díjat. Az RTL Klub és a Tv2 még aznap küldte az ORTT számlájára az éves díjat, hogy a testület csütörtöki ülésén ismételten nem döntöttek a díjcsökkentésről és még a részletfizetésre vonatkozó kérésük sem került napirendre.
hirdetés

A díjfizetési határidő előtti utolsó ülésén sem döntött a médiahatóság a két országos kereskedelmi televízió díjcsökkentéséről, ezért a földi sugárzású kereskedelmi tévék, hogy ki ne fussanak a május 30-i határidőből, még az ülés napján, május 28-án átutalták az évi 1,8-1,9 milliárd forintos műsorszolgáltatási díjat az Országos Rádió és Televízió Testületnek (ORTT), erősítette meg az információt a Kreatív Online-nak mindkét kereskedelmi tévé. Az ORTT számlájára pedig azóta meg is érkeztek az átutalások.

Mint ismert, a díjcsökkentésről szóló döntést még május elején várta az RTL Klub és a Tv2, de látva, hogy kérelmeikről, illetve az őket érintő beadványokról az ORTT nem dönt, még a múlt héten, de ennek napirendre kerüléséhez kétharmados többség kellett volna a testületben, ami azonban nem volt meg.

Az ORTT  május 28-i ülésén annak ellenére tárgyalták a televíziók díjcsökkentésének kérdését, illetve a Tv2 és RTL Klub szerződésmódosítási javaslatát, hogy Timár János SZDSZ által delegált testületi tag már az előző héten bejelentette, visszavonja javaslatát, Ladvánszky György, az MSZP delegáltja pedig úgy nyilatkozott, hogy egy későbbi ülésre halasztja előterjesztését. Timár azért gondolta meg magát a május 20-i ülés után, mert véleménye szerint a díjfizetést érintő átfogó javaslata olyan fontos kérdés, amiben nem lehet szűkebb támogatottságú döntést hozni, még ha meg is lett volna az elfogadáshoz szükséges többség. Majtényi László távollétében a levezető elnöki tisztet betöltő Tirts Tamás, a KDNP által delegált tag a testületi ülést érdemi vita és szavazás elrendelése helyett bezárta.

Az MSZP és az SZDSZ által delegált tagok közleményben tiltakoztak az ellenzéki delegáltak módszerei ellen, mivel megítélésük szerint Tirts Tamás lépése ellentétes a médiatörvénnyel, és a demokrácia alapvető szabályaival is.

(forrás: MTI, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés