hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már egy „Köszönöm!” is sokat jelent – üzeni a Merci

A Köszönöm365 kampány részeként a Merci csokoládédesszert-gyártó márka megbízásából készíttetett kampányt a Republic Group a Hála Világnapja alkalmából. A kampány nemes célt igyekszik szolgálni.

hirdetés

A Merci tulajdonosa, a Storck által indított 2019 őszi kampány célja, hogy hétköznapi helyzetekben is összekapcsolja a márkanevet a köszönöm és a hála érzésével. Az alábbiakban az alkotóktól kapott tájékoztatást olvashatjátok.

Kampánycél és kreatívkoncepció:

Mutassuk meg, hogy ünnepektől függetlenül, az év bármely napján kifejezhetjük hálánkat szeretteink vagy ismerősök, akár ismeretlenek iránt. Ne féljünk köszönetet mondani idegeneknek sem egy-egy apró kedves gesztusért!

Az ABC státuszú, 30+-os korosztályt megszólító kampány két szakaszból áll. A felvezető szakaszban Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus közreműködésével közzétették a Nagy Köszönöm Tesztet a Nők Lapja Café felületén. A teszt sikerét egy szerkesztőségi videó is támogatta, melyben a magazin munkatársai a köszönöm és hála témakörében nyilatkoztak. A teszt eredményeinek kommunikációját PR kampánnyal is támogatják, melynek központi figurája a tesztet összeállító és kiértékelő pszichológusnő.

„Tudományos alapon, a hétköznapokon is szerettük volna összekapcsolni a merci márkát a köszönöm és a hála érzésével. A feladatot az Orvos-Tóth Noémivel történő együttműködés tette teljessé, hiszen az immár három könyvet jegyző klinikai szakpszichológus az első lépésektől kezdve stratégiai szerepet vállalt a munkafolyamatokban” – tette hozzá Zámbó Anna, a Republic Group PR vezetője.

A részletes eredményeket ugyanekkor a kampány második fázisában indult microsite-on publikálták. Az oldalon egy úgynevezett Köszimétert is megjelenítenek, amely a közösségi médiában naponta elhangzó „köszönöm”, „köszi” kifejezések számát összesíti. A Kösziméter már összesen több mint 100 millió köszönömöt regisztrált a közösségi térben.

A kampányt az eddig felsorolt eszközökön kívül, további ATL és online PPC eszközökkel, egyedi közterületi megjelenésekkel, valamint influencer aktivitásokkal, nyereményjátékkal is támogatják. A szervezők az ismertségépítés, a reputáció építés, salience növelése és az értékesítés támogatása mellett szeretnék az embereket ösztönözni olyan „köszönömök” kimondására, amelyet azelőtt nem gyakoroltak.

A kezdeményezéshez bárki csatlakozhat ezen az oldalon, ahonnan online köszönömkártyát küldhet, egyúttal nyomon követheti a Köszimétert, amely napról napra összesíti a virtuális térben kimondott „köszönömök” számát. A Nagy Köszönöm Teszt részletes eredményei és Orvos-Tóth Noémi elemzése szintén megtekinthetőek a fenti weboldalon.

A kampány adaptált reklámfilmjét a Pahnke Markenmacherei készítette, a médiavásárlási feladatokat a Havas Media Hungary végezte.

 

További képekért kattints!
További képekért kattints!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés