hirdetés
hirdetés
hirdetés

Malibu - nyert a Zajtérkép

Zajtérkép, felcsatolható fenékpárna és trendteremtő lámpa - ezek a tervek lettek dobogósok a Malibu designversenyén. A reklám- és ajándéktárgyak gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég második alkalommal hirdetett pályázatot, most a szabadtéri fesztiválokhoz kötődő tárgyak és ruhák terveit várták.
hirdetés
Sziget Trend néven hirdetett pályázatot a Malibu. Az esztéta Réz András vezette zsűri 22 tervet bírált el, legtöbb pályázat a söriváshoz és a pihenéshez kapcsolódott.

A nyertes alkotás a Zajtérkép lett, a tervet Kele Sára készítette el. A szabadtéri rendezvényen felállított interaktív fesztiváltérkép olyan funkciót tartalmaz, amely hangot továbbít, vagyis egy fülhallgató segítségével bele lehet hallgatni a különböző helyszíneken zajló koncertekbe.

Nagy Diána terve, a felcsatolható fenékpárna ötlete lett a második a versenyen. A különböző mintákkal - vagy akár reklámokkal - ellátott párna övre szerelhető, amelyhez  tépőzáras zsebek tartoznak - mobiltelefonnak vagy pénznek. A fenékpárna viselője tehát a szabadtéri rendezvényen bárhol leülhet, úgy, hogy nem lesz koszos a ruhája.

A harmadik alkotás, a trendteremtő lámpa Molnár Ádám terve. A koncepció szerint a lámpa nemcsak használati tárgy, hanem ékszer is, amelyet kiegészítőként is lehet hordani.

A Malibu második alkalommal várta az alkotásokat, az első pályázatnál többfunkciós tárgytervek érkeztek.

A zsűri:

Réz András - esztéta, zsűrielnök
Pohárnok Mihály - a Design Terminal ügyvezetője
Osvárt Judit - az Elle Dekor főszerkesztője
Méth András - a Rádiócafe értékesítési igazgatója
Tímár Rita - a TV Deko csatornaigazgatója
Molnár Kinga - a Kreatív Online szerkesztője
Abonyi Réka - a BAT marketingbeszerzője
Varga Kornélia - a T-Mobile marketingkommunikációs munkatársa
Farkas Eszter - az Onix Magyarország marketingigazgatója
Kiss Kinga - a Nokia Komárom marketingbeszerzője
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés