hirdetés
hirdetés
hirdetés

Malibu - nyert a Zajtérkép

Zajtérkép, felcsatolható fenékpárna és trendteremtő lámpa - ezek a tervek lettek dobogósok a Malibu designversenyén. A reklám- és ajándéktárgyak gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég második alkalommal hirdetett pályázatot, most a szabadtéri fesztiválokhoz kötődő tárgyak és ruhák terveit várták.
hirdetés
Sziget Trend néven hirdetett pályázatot a Malibu. Az esztéta Réz András vezette zsűri 22 tervet bírált el, legtöbb pályázat a söriváshoz és a pihenéshez kapcsolódott.

A nyertes alkotás a Zajtérkép lett, a tervet Kele Sára készítette el. A szabadtéri rendezvényen felállított interaktív fesztiváltérkép olyan funkciót tartalmaz, amely hangot továbbít, vagyis egy fülhallgató segítségével bele lehet hallgatni a különböző helyszíneken zajló koncertekbe.

Nagy Diána terve, a felcsatolható fenékpárna ötlete lett a második a versenyen. A különböző mintákkal - vagy akár reklámokkal - ellátott párna övre szerelhető, amelyhez  tépőzáras zsebek tartoznak - mobiltelefonnak vagy pénznek. A fenékpárna viselője tehát a szabadtéri rendezvényen bárhol leülhet, úgy, hogy nem lesz koszos a ruhája.

A harmadik alkotás, a trendteremtő lámpa Molnár Ádám terve. A koncepció szerint a lámpa nemcsak használati tárgy, hanem ékszer is, amelyet kiegészítőként is lehet hordani.

A Malibu második alkalommal várta az alkotásokat, az első pályázatnál többfunkciós tárgytervek érkeztek.

A zsűri:

Réz András - esztéta, zsűrielnök
Pohárnok Mihály - a Design Terminal ügyvezetője
Osvárt Judit - az Elle Dekor főszerkesztője
Méth András - a Rádiócafe értékesítési igazgatója
Tímár Rita - a TV Deko csatornaigazgatója
Molnár Kinga - a Kreatív Online szerkesztője
Abonyi Réka - a BAT marketingbeszerzője
Varga Kornélia - a T-Mobile marketingkommunikációs munkatársa
Farkas Eszter - az Onix Magyarország marketingigazgatója
Kiss Kinga - a Nokia Komárom marketingbeszerzője
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés