hirdetés
hirdetés
hirdetés

Malibu - ismét pályáztat

Sziget Trend néven hirdetett pályázatot a reklám- és ajándéktárgyak gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Malibu. A cég második alkalommal ír ki dizájn-versenyt, most olyan tárgyak és ruhák terveit várja, amelyeket a szabadtéri fesztiválok látogatói használhatnak, viselhetnek.
hirdetés
A Malibu a többfunkciós tárgyak tervezése után Sziget Trend néven szervez versenyt a magyarországi Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, vagy a Műszaki Egyetem jelenlegi, vagy volt hallgatói számára. A kiíró olyan pályamunkákat vár, amely ötletes, szellemes tárgyakkal, ruhákkal, kiegészítőkkel öltözteti fel a szabadtéri fesztiválok látogatóit. Az elbírálás során azok a tervek lehetnek a legsikeresebbek, amelyek kényelmesebbé és divatosabbá teszik a szabadtéri létet.

Pályázni maximum ötfős csapatban lehet, egy csapat maximum három tervvel nevezhet. A terveket április 6-ig várják.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Paz!

Örülök, hogy tetszik a pályázati kiírásunk. Már mások is jelezték, hogy bővítsük azoknak a körét akik jelentkezhetnek. Ezt meg is tettük. Mostantól szeretettel
várjuk a Nyugat-Magyarországi Egyetem jelenlegi vagy volt hallgatóit is. Az új kiírás és a regisztrációs lap megtalálható a www.malibu.hu oldalon.

Üdv,
Nemes Bálint
szervező
#
Felcsillant a szemem annak láttán, hogy "Sziget trend" , aztán tovább olvasván elszomorodtam, hogy nagyon behatárolt, kik nevezhetnek. Ahhoz képest, hogy a SZIGET fesztivál
az ország egyik legnagyobb kultúrális, és nagy tömegeket megmozgató rendezvénye, elég kevesen pályázhatnak. Biztos erre is van magyarázat. :) Mindenesetre jó ötletnek
tartom. hajrá!
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés