hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - új Arany Penge emblémákat vár

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) pályázatot hirdetett az Arany Penge reklámverseny új emblémáinak elkészítésére. A kiíró szándékai szerint az új emblémákat a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők használhatnák majd fel üzleti kommunikációjukban.
hirdetés
A MAKSZ az Arany Penge kreatív reklámversenyhez kapcsolódva olyan emblémák bevezetését tervezi, melyeket a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők kapnak a díj mellé, hogy azt üzleti kommunikációjuk során szabadon felhasználhassák.

„Örömmel tapasztaltuk, hogy már nem csak az ügynökségek, de a megrendelők is büszkén számolnak be az Arany Pengén elért eredményeikről. Ezt a számunkra kedvező folyamatot szeretnénk segíteni egységes és jól kommunikálható emblémákkal” - mondta Récsán Gábor, a szervezet főtitkára.

A pályázaton minden MAKSZ-tag, valamint az Arany Pengén már díjazott ügynökség részt vehet, az embléma javaslatokat a szervezők szeptember 1-ig várják.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés