hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - megvan az új Arany Penge logó

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) kiválasztotta az Arany Penge reklámverseny új logóját. A pályaműveket elbíráló zsűri 33 ügynökségi munka közül választotta ki a nyertes tervet, amit a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők használhatnak az év során.
hirdetés
A MAKSZ elnöksége és a felkért kreatívigazgatókból álló zsűri a Lowe GGK logóterveit választotta ki, így az ügynökség munkája lesz a „penge ügyfél 2007”, a „penge ügynökség 2007”, a „legpengébb ügynökség 2007” és a „legpengébb alkotás 2007”  embléma valamint a Fesztivál új logója is.

A MAKSZ még augusztusban írta ki az Arany Penge logópályázatát, hogy kiválaszthassa a 2008-as év során használható új logókat és emblémákat. A szeptemberi leadási határidőre végül öt ügynökségtől 33 pályázat érkezett be, amelyeket a szövetség elnöksége és egy kreatívigazgatókból álló bizottság bírált el.

„A feladatot azért szerettem, mert kiszakított a normál hétköznapi ügynökségi munka taposómalmából. Az emblémák folyamatosan változtak, értek a fejemben, nem volt olyan szűkös az időfaktor. Elindultam a zászlótól, és megérkeztem a csillagokhoz. Mindkét elem toposz, de mindkettő olyan, amivel elrágódhat az ember”– mesélt a logótervek készítéséről Krémer Julianna grafikus-operátor, a logók tervezője.

A 2007-ben Penge-nyertes ügyfelek és ügynökségek a napokban kapják meg az emblémákat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés