hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - megvan az új Arany Penge logó

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) kiválasztotta az Arany Penge reklámverseny új logóját. A pályaműveket elbíráló zsűri 33 ügynökségi munka közül választotta ki a nyertes tervet, amit a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők használhatnak az év során.
hirdetés
A MAKSZ elnöksége és a felkért kreatívigazgatókból álló zsűri a Lowe GGK logóterveit választotta ki, így az ügynökség munkája lesz a „penge ügyfél 2007”, a „penge ügynökség 2007”, a „legpengébb ügynökség 2007” és a „legpengébb alkotás 2007”  embléma valamint a Fesztivál új logója is.

A MAKSZ még augusztusban írta ki az Arany Penge logópályázatát, hogy kiválaszthassa a 2008-as év során használható új logókat és emblémákat. A szeptemberi leadási határidőre végül öt ügynökségtől 33 pályázat érkezett be, amelyeket a szövetség elnöksége és egy kreatívigazgatókból álló bizottság bírált el.

„A feladatot azért szerettem, mert kiszakított a normál hétköznapi ügynökségi munka taposómalmából. Az emblémák folyamatosan változtak, értek a fejemben, nem volt olyan szűkös az időfaktor. Elindultam a zászlótól, és megérkeztem a csillagokhoz. Mindkét elem toposz, de mindkettő olyan, amivel elrágódhat az ember”– mesélt a logótervek készítéséről Krémer Julianna grafikus-operátor, a logók tervezője.

A 2007-ben Penge-nyertes ügyfelek és ügynökségek a napokban kapják meg az emblémákat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés