hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - megvan az új Arany Penge logó

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) kiválasztotta az Arany Penge reklámverseny új logóját. A pályaműveket elbíráló zsűri 33 ügynökségi munka közül választotta ki a nyertes tervet, amit a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők használhatnak az év során.
hirdetés
A MAKSZ elnöksége és a felkért kreatívigazgatókból álló zsűri a Lowe GGK logóterveit választotta ki, így az ügynökség munkája lesz a „penge ügyfél 2007”, a „penge ügynökség 2007”, a „legpengébb ügynökség 2007” és a „legpengébb alkotás 2007”  embléma valamint a Fesztivál új logója is.

A MAKSZ még augusztusban írta ki az Arany Penge logópályázatát, hogy kiválaszthassa a 2008-as év során használható új logókat és emblémákat. A szeptemberi leadási határidőre végül öt ügynökségtől 33 pályázat érkezett be, amelyeket a szövetség elnöksége és egy kreatívigazgatókból álló bizottság bírált el.

„A feladatot azért szerettem, mert kiszakított a normál hétköznapi ügynökségi munka taposómalmából. Az emblémák folyamatosan változtak, értek a fejemben, nem volt olyan szűkös az időfaktor. Elindultam a zászlótól, és megérkeztem a csillagokhoz. Mindkét elem toposz, de mindkettő olyan, amivel elrágódhat az ember”– mesélt a logótervek készítéséről Krémer Julianna grafikus-operátor, a logók tervezője.

A 2007-ben Penge-nyertes ügyfelek és ügynökségek a napokban kapják meg az emblémákat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés