hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarul is elérhetőek a Google utazástervező szolgáltatásai

A Google szerdától magyarul is elérhetővé teszi a „Repülőjáratok” és „Úti célok” nevet viselő utazásszervező szolgáltatási felületeit.

hirdetés

A Google Repülőjáratok (Google Flights) a járat megtalálásban segíti a felhasználókat. A szolgáltatáson belül nem csak a célállomás és a dátum állítható be, de az utazásra szánt pénzügyi keret és a preferált légitársaság is. A megadott kritériumokat figyelembe véve jelennek meg a lehetőségeket. Az árbeli változások is nyomon követhetők, ezekről értesítést is beállíthat a felhasználó.

Az Úti célok (Destinations on Google) az utazásszervezés kezdeti fázisában nyújthat segítséget a Google közleménye szerint. Az ország, vagy akár kontinens nevét, és az „Úti célok” szavakat beírva a keresőbe, a találatok között megjelenik az Úti célok felülete. Itt a repülőjáratok és szálláslehetőségek mellett olyan további információk lesznek, mint az időjárás-előrejelzés, fontosabb helyi látnivalók, vagy, hogy mikor látogatják a legtöbben az adott célállomást. A repülőjegy-árakat és a szálláslehetőségeket hat hónapra előre lehet összehasonlítani.

A Google Repülőjáratok és Úti Célok bárki számára elérhető, desktopon és mobilon egyaránt, külső alkalmazás letöltése nélkül.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés