hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon tart előadást a Burger King nemzetközi marketingvezetője

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

hirdetés

Összeállt a Brand Festival idei programja, amire november 20-21-én a Budapest Music Centerben kerül sor. A rendezvényen több mint száz előadó lép majd színpadra, köztük a Burger King nemzetközi marketingvezetője, Marcelo Pascoa, akinek a nevéhez többek között a „Whopper Detour” kampány is köthető, ami idén két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött be Cannes-ban. (Pascoa sajnos nekünk ott csalódást okozott az előadásával, reméljük, a Brand fesztiválos fellépése jobb lesz.)

Mellette egy másik, Cannes-ban szintén többszörösen díjazott kampány stratégája, Martin Weigel, is beszél majd. Weigel a W+K amszterdami reklámalakulatának a munkatársa, innen származik a Nike Dream Crazy című kampánya is, aminek az arca Colin Kaepernick amerikai focista volt.

Rajtuk kívül előad még a Indy Saha, a Mckinsey & Company, experience design szakértője, Lexi Jarman, a Financial Times tartalomigazgatója, Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája és az R/GA London ügynökség képviseletében Iain Preston is. És persze még sokan mások, akikről a részletes programból tájékozódhatsz ITT.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés