hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon tart előadást a Burger King nemzetközi marketingvezetője

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

hirdetés

Összeállt a Brand Festival idei programja, amire november 20-21-én a Budapest Music Centerben kerül sor. A rendezvényen több mint száz előadó lép majd színpadra, köztük a Burger King nemzetközi marketingvezetője, Marcelo Pascoa, akinek a nevéhez többek között a „Whopper Detour” kampány is köthető, ami idén két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött be Cannes-ban. (Pascoa sajnos nekünk ott csalódást okozott az előadásával, reméljük, a Brand fesztiválos fellépése jobb lesz.)

Mellette egy másik, Cannes-ban szintén többszörösen díjazott kampány stratégája, Martin Weigel, is beszél majd. Weigel a W+K amszterdami reklámalakulatának a munkatársa, innen származik a Nike Dream Crazy című kampánya is, aminek az arca Colin Kaepernick amerikai focista volt.

Rajtuk kívül előad még a Indy Saha, a Mckinsey & Company, experience design szakértője, Lexi Jarman, a Financial Times tartalomigazgatója, Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája és az R/GA London ügynökség képviseletében Iain Preston is. És persze még sokan mások, akikről a részletes programból tájékozódhatsz ITT.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés