hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Aradi Nóra

Magyarországon nincs igazán színvonalas reklámos képzés

Dalszöveget írt Zoltán Erikának, a Pannonon dolgozott az Ogilvy szövegírójaként. Aradi Nóra jelenleg a brit Five by Five ügynökség junior stratégiai tervezője. Portfólióját a brit D&AD versenyen az egyik legjobbnak választották, de stratégiai feladatra szívesen hazajönne.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 alapítója, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjét választotta a taggyűlés.

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

Szabó Stein Imre és csapata készített teljesen új arculatot és ehhez kapcsolódó reklámfilmet a Fesztivál Akadémia Budapestnek.

Korábban a Sziget marketingvezetője és az Index vezérigazgatója volt.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha Magyarországon van egy tehetség, aki külföldön "szerencsét" próbál és sikereket ér el jellemző és sajnálatos, hogy itthon képtelenek az emberek örülni és
gratulálni neki! (lsd. : alábbi kommentek)
Nóra, szívből gratulálok! Csak így tovább!
#
ja, és, még annyit, hogy nem úgy volt az inkább, hogy odamentÜNK és aldTUK? :) már hadd kérjek elnézést...
#
Hát, lehet, h van színvonalas általános képzés reklámból, de az igaz, h nincs kreatívképzés - még az az iparos képzésre is mindenki csak panaszkodik.
#
Szerintem igenis VAN színvonalas képzés Mo-on, csak jobban hangzik egy angliai papír...

Nóri, nem tudom hogyan végezted el Külkert, de én is oda jártam (igaz jópár évvel előtted), és kb. havonta volt egy prezink, és nem mellesleg remek versenyeken
vehettem részt, ahol olyan "komolytalan" cégek, mint a Coca-Cola, avagy a L'Oreal megbízásaira kellett megoldást szállítanunk igen kemény prezentációk keretein belül. Ha
valaki oda akarta tenni magát az rengeteg életszagú, reális inputot kapott a későbbiekhez. Én sokat tanultam, és sokat tudtam belőle hasznosítani a későbbiekben is.
#
Szerintem ez az egész vérciki.
Az account, aki "eladta" az első reklámfilmedet

http://www.youtube.com/watch?v=zHkRTWPW4XA
#
"Magyarországon szerintem nincs igazán színvonalas reklámos képzés. Kevés a naprakész szakember, és ezt csak könyvekből megtanulni nem lehet."

Tehát akkor a képzés hiányzik itten a könyvekkel, amikből nem lehet megtanulni semmit, vagy a gyakorlat (naprakészség), ami teszi a mestert? Kicsit bezavarodtam.

Egyébként van olyan iskola - az Életén kívül - ami "kreatívabbá" teszi az embert? Mint egy zeneiskola, ami megtanít bármilyen hangszer használatára, akár zongorázni
is, mégha csak 2 cm hosszúak is az ujjaid? Valaki meg tudja határozni, mi az a kreativitás egyáltalán? Találtam pár leírást, de egyik sem iskolákról beszél, hanem
személyiségjegyekről. Talán kellene egy iskola, ami elmondja az embernek azt is, ha egyáltalán nem kreatív, hogy ne is próbálkozzon továbbb, költse a pénzét és
idejét okosabb dolgokra...mint a zeneiskolában, ahol megtanítanak amatőrködni, de el is tanácsolnak, hogy jót tegyenek veled, ha nem vagy talent. Nem minden hegedűs egy
Edwin Marton. Igazából még ő sem.

Új film támogatja a nemrég piacra dobott Pöttyös Kakaós Tejet.

„Szeretünk élni!” szlogennel került a televízióba a márka idei reklámfilmje.

A Mitónak, az ACG-nek és a Wavemakernek került a legtöbb munkája shortlistre.

A brit szerkesztőség útmutatójában a klímakrízis, vagy a klímaösszeomlás kifejezéseket javasolja a lap munkatársainak.

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés