hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Aradi Nóra

Magyarországon nincs igazán színvonalas reklámos képzés

Dalszöveget írt Zoltán Erikának, a Pannonon dolgozott az Ogilvy szövegírójaként. Aradi Nóra jelenleg a brit Five by Five ügynökség junior stratégiai tervezője. Portfólióját a brit D&AD versenyen az egyik legjobbnak választották, de stratégiai feladatra szívesen hazajönne.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

A héten elstartol a Telex.hu - jelentette be Kárpáti Márton alapító a Nagy Kreatív Hét fizetős online tartalmakról szóló kerekasztal-beszélgetésében. A Central is további fizetős tartalmakat tervez.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha Magyarországon van egy tehetség, aki külföldön "szerencsét" próbál és sikereket ér el jellemző és sajnálatos, hogy itthon képtelenek az emberek örülni és
gratulálni neki! (lsd. : alábbi kommentek)
Nóra, szívből gratulálok! Csak így tovább!
#
ja, és, még annyit, hogy nem úgy volt az inkább, hogy odamentÜNK és aldTUK? :) már hadd kérjek elnézést...
#
Hát, lehet, h van színvonalas általános képzés reklámból, de az igaz, h nincs kreatívképzés - még az az iparos képzésre is mindenki csak panaszkodik.
#
Szerintem igenis VAN színvonalas képzés Mo-on, csak jobban hangzik egy angliai papír...

Nóri, nem tudom hogyan végezted el Külkert, de én is oda jártam (igaz jópár évvel előtted), és kb. havonta volt egy prezink, és nem mellesleg remek versenyeken
vehettem részt, ahol olyan "komolytalan" cégek, mint a Coca-Cola, avagy a L'Oreal megbízásaira kellett megoldást szállítanunk igen kemény prezentációk keretein belül. Ha
valaki oda akarta tenni magát az rengeteg életszagú, reális inputot kapott a későbbiekhez. Én sokat tanultam, és sokat tudtam belőle hasznosítani a későbbiekben is.
#
Szerintem ez az egész vérciki.
Az account, aki "eladta" az első reklámfilmedet

http://www.youtube.com/watch?v=zHkRTWPW4XA
#
"Magyarországon szerintem nincs igazán színvonalas reklámos képzés. Kevés a naprakész szakember, és ezt csak könyvekből megtanulni nem lehet."

Tehát akkor a képzés hiányzik itten a könyvekkel, amikből nem lehet megtanulni semmit, vagy a gyakorlat (naprakészség), ami teszi a mestert? Kicsit bezavarodtam.

Egyébként van olyan iskola - az Életén kívül - ami "kreatívabbá" teszi az embert? Mint egy zeneiskola, ami megtanít bármilyen hangszer használatára, akár zongorázni
is, mégha csak 2 cm hosszúak is az ujjaid? Valaki meg tudja határozni, mi az a kreativitás egyáltalán? Találtam pár leírást, de egyik sem iskolákról beszél, hanem
személyiségjegyekről. Talán kellene egy iskola, ami elmondja az embernek azt is, ha egyáltalán nem kreatív, hogy ne is próbálkozzon továbbb, költse a pénzét és
idejét okosabb dolgokra...mint a zeneiskolában, ahol megtanítanak amatőrködni, de el is tanácsolnak, hogy jót tegyenek veled, ha nem vagy talent. Nem minden hegedűs egy
Edwin Marton. Igazából még ő sem.
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés