hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon készült a Ralph Lauren karácsonyi kampánya

A L’Oréal-csoporthoz tartozó Ralph Lauren illatmárka még tavaly tavasszal írta ki a nemzetközi animációs tenderét, az Umbrella győzelme pedig nem volt előzmény nélküli: a gyártó-és utómunkacég már korábban is dolgozott együtt az amerikai luxusmárkával. 

hirdetés

Az online kampány végleges anyagai már nyár közepére elkészültek, fókuszban a hat Ralph Lauren illatot bemutató videóval, köztük a Polo Reddel, illetve a márka 2017-es kiemeltjével, a Woman by Ralph Laurennel - tudtuk meg most az Umbrellától. A karácsonyhoz képest korai határidő a globális piacra történő adaptálás miatt volt fontos, de a multiplatform tervezés során nem csak egyszerűen adaptálták az egyes anyagokat, hanem a TVC mellett a YouTube, Facebook és Instagram csatornák tartalmi és formai követelményeinek is megfelelő kreatívokat kellett készíteniük.

„Ez volt az első alkalom, amikor gyakorlatban tudtuk kombinálni az általunk gyártott tartalmakat a Facebook Marketplace-el” - mondta Jedlicska Márton, az Umbrella kreatívigazgatója. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Ralph Lauren Fragrances Facebook oldalon a posztok alatt azonnal meg is lehet rendelni az adott parfümöt.

A projektről egyébként az umbrellások már nyáron meséltek a Kreatívnak, így a júniusi címlapinterjúnkban arról is szó esett, hogy miért nem volt közbülső kreatívügynökség a márka és az Umbrella között. „Nagyon erős a házon belüli marketingcsapatuk, amivel a kvázi reklámügynökség funkcióját sok esetben kizárják. Most is direktebb kapcsolatot akartak a készítő alkotókkal, nekünk az általuk meghatározott elképzelésekre kellett egy történeti választ, egy vizuális megoldást hoznunk" - mesélte akkor Kázmér Miklós, az Umbrella fejlesztési igazgatója. 

A filmeket Vigh Dávid animációs rendezővel és csapatával közösen hozták létre.

 

A kampánnyal egy időben több, limitált kiadású üveget és csomagolást is terveztek az illatmárkának, ezek az év során kerülnek világszerte a polcokra. De közös munka az év további részében is folytatódott, az Umbrella megnyerte a Polo Blue eladáshelyi tenderét is: a feladat a reptereken és bevásárlóközpontokban látható, különböző méretű pódiumok és más eladáshelyi megjelenések tervezése volt, amelynek outputja egy közel 100 oldalas brandbook lesz. 

További képekért kattints!

„Nagyon büszke vagyok arra, hogy ha valaki az idén a világ bármelyik nagy repterén lát egy új Ralph Lauren parfümöt, akkor annak a dizájnját és reklámját is jó eséllyel mi csináltuk innen Budapestről” - mondta el Hidvégi Zoltán, az Umbrella produkciós vezetője. A munkafolyamat egyszerűsítése miatt saját fejlesztésű projektkezelő rendszerükben dolgoztak, mely többek között lehetővé tette az egyszerű és a könnyű, videón belüli kommentelést az ügyfél számára – tudtuk még meg. 

Korábban is dolgoztak együtt

Az Umbrella és a L’Oréal-csoport közös története nem ma kezdődött. A Lancome márkának 2014-ben forgattak imázsfilmet Budapesten, valamint a Clarisonic brand számára karácsonyi kampányt készítettek. Ezek többek között a Macy’s bevásárlóközpont óriási óriáskivetítőjén (jumbotronján), valamint a New York-i taxik kijelzőin futottak. 

Lancome

Clarisonic 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés