hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon is elkezdte szűrni a Facebook a lájkvadász posztokat

Lájk, ha TE IS SZERETED A ROCKOT! :(

hirdetés

Decemberben rakott ki egy közleményt a Facebook, amely szerint szűrni kezdi a kizárólag kattintás- vagy bevonódás-vadászatra utazó posztokat (ebben a tekintetben pontosabb az eredeti engagement bait kifejezés, ami csalit jelöl). "LÁJK, ha vízöntő vagy!", illetve "Kommentelj IGENt, ha te is annyira szereted a ROCKOT, mint én" - hozta fel akkor mintának a vállalat arra, hogy milyen jellegű posztokat fognak kiszűrni a news feedekből. Azaz például az eltűnt személyek eltűnéséről szóló, vagy éppen a tanácsot, segítséget kérő posztokat ez nem érintette.

Erről itt írt bővebben a Facebook.

A fenti közlemény legfrissebb, hétfői kétsoros update-jében azt írja a közösségi oldal, hogy ezt az irányelvet és működési modellt mostantól Magyarországra is kiterjeszti más országok (Lengyelország, Rómánia, Hollandia, Dél-Korea, Malajzia, Görögország, Bulgária, Bengália) mellett.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Főhősünknek igencsak jól jönne egy csoki, hogy kijöjjön a karantén utáni katatóniából.

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés