hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon is elkezdte szűrni a Facebook a lájkvadász posztokat

Lájk, ha TE IS SZERETED A ROCKOT! :(

hirdetés

Decemberben rakott ki egy közleményt a Facebook, amely szerint szűrni kezdi a kizárólag kattintás- vagy bevonódás-vadászatra utazó posztokat (ebben a tekintetben pontosabb az eredeti engagement bait kifejezés, ami csalit jelöl). "LÁJK, ha vízöntő vagy!", illetve "Kommentelj IGENt, ha te is annyira szereted a ROCKOT, mint én" - hozta fel akkor mintának a vállalat arra, hogy milyen jellegű posztokat fognak kiszűrni a news feedekből. Azaz például az eltűnt személyek eltűnéséről szóló, vagy éppen a tanácsot, segítséget kérő posztokat ez nem érintette.

Erről itt írt bővebben a Facebook.

A fenti közlemény legfrissebb, hétfői kétsoros update-jében azt írja a közösségi oldal, hogy ezt az irányelvet és működési modellt mostantól Magyarországra is kiterjeszti más országok (Lengyelország, Rómánia, Hollandia, Dél-Korea, Malajzia, Görögország, Bulgária, Bengália) mellett.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés