hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon is elkezdte szűrni a Facebook a lájkvadász posztokat

Lájk, ha TE IS SZERETED A ROCKOT! :(

hirdetés

Decemberben rakott ki egy közleményt a Facebook, amely szerint szűrni kezdi a kizárólag kattintás- vagy bevonódás-vadászatra utazó posztokat (ebben a tekintetben pontosabb az eredeti engagement bait kifejezés, ami csalit jelöl). "LÁJK, ha vízöntő vagy!", illetve "Kommentelj IGENt, ha te is annyira szereted a ROCKOT, mint én" - hozta fel akkor mintának a vállalat arra, hogy milyen jellegű posztokat fognak kiszűrni a news feedekből. Azaz például az eltűnt személyek eltűnéséről szóló, vagy éppen a tanácsot, segítséget kérő posztokat ez nem érintette.

Erről itt írt bővebben a Facebook.

A fenti közlemény legfrissebb, hétfői kétsoros update-jében azt írja a közösségi oldal, hogy ezt az irányelvet és működési modellt mostantól Magyarországra is kiterjeszti más országok (Lengyelország, Rómánia, Hollandia, Dél-Korea, Malajzia, Görögország, Bulgária, Bengália) mellett.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés