hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon élő külföldiekkel készít gasztrosorozatot a Nosalty

Videósorozattal jelentkezett a Nosalty. Az online gasztromagazin új produkciójában olyan külföldieket mutat be, akik jó ideje Magyarországon élnek, imádnak főzni, és szívesen meg is mutatják hazájuk kulináris értékeit. Első vendégük egy vietnámi fiatalember, Quan, aki egy hanoi fogást készített a stábbal, miközben azt is elmesélte, hogyan illeszkedett be, tanult meg magyarul, és miért imádja Budapestet.

hirdetés

A Magyarországra jöttem címmel indult videósorozatot a Nosalty közleménye szerint azzal a céllal álmodta meg a szerkesztőség, hogy a hazánkban élő nemzetiségeket és hagyományaikat közelebb hozzák a többségi társadalomhoz. Ehhez pedig szerintük a legkézenfekvőbb eszköz a gasztronómia.

„Vendégeinkkel intim közegükben, a saját konyhájukban találkozunk. A közös főzésünk során a nemzeti ételeikről, valamint arról is beszélgetünk, hogy miként kerültek hazánkba, milyen nehézségekkel kell szembenézniük egy idegen kultúrából érkezve, vagy, hogy mit gondolnak rólunk és miként látnak minket, magyarokat. De természetesen az is szóba kerül, hogyan ízlenek nekik az olyan honi specialitások, mint például a gulyásleves vagy a csirkepaprikás” – nyilatkozta Hering András, a Nosalty főszerkesztője.

A produkció első vendége Quan Nguyen, aki 16 évesen, Vietnám fővárosából, Hanoiból érkezett a családjával Budapestre. Az elmúlt 14 évben elvégezte itt a középiskolát, majd később az egyetemet is. Közben elindult egy tévés tehetségkutatón, jelenleg pedig egy vietnámi, illetve egy ázsiai éttermet vezet. Azt tervezi, hogy nemsokára tanult szakmájával, az építészettel is foglalkozni kezd – de előtte még a Magyarországra jöttem kedvéért borslevélbe tekert marhahúst készített sok zöldséggel és bún tésztával. Mesélt arról is, hogyan illeszkedett be és tanult meg magyarul, mi az, amit bennünk szeret, vagy hogy miért imád Budapesten élni.

A tervek szerint havonta jelentkező epizódokhoz olyan, hazánkban élő külföldiek jelentkezését várják, akik szívesen vendégül látják saját konyhájukban a Magyarországra jöttem stábját – Nemes Nórát, a Nosalty újságíróját és Hajnal Stefi videós riportert –, és miközben magukról is mesélnek, elkészítik kedvenc nemzeti ételüket.

A sorozat debütáló részét itt tekinthetitek meg:

A Quannal készített teljes interjú pedig itt olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés