hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon élő külföldiekkel készít gasztrosorozatot a Nosalty

Videósorozattal jelentkezett a Nosalty. Az online gasztromagazin új produkciójában olyan külföldieket mutat be, akik jó ideje Magyarországon élnek, imádnak főzni, és szívesen meg is mutatják hazájuk kulináris értékeit. Első vendégük egy vietnámi fiatalember, Quan, aki egy hanoi fogást készített a stábbal, miközben azt is elmesélte, hogyan illeszkedett be, tanult meg magyarul, és miért imádja Budapestet.

hirdetés

A Magyarországra jöttem címmel indult videósorozatot a Nosalty közleménye szerint azzal a céllal álmodta meg a szerkesztőség, hogy a hazánkban élő nemzetiségeket és hagyományaikat közelebb hozzák a többségi társadalomhoz. Ehhez pedig szerintük a legkézenfekvőbb eszköz a gasztronómia.

„Vendégeinkkel intim közegükben, a saját konyhájukban találkozunk. A közös főzésünk során a nemzeti ételeikről, valamint arról is beszélgetünk, hogy miként kerültek hazánkba, milyen nehézségekkel kell szembenézniük egy idegen kultúrából érkezve, vagy, hogy mit gondolnak rólunk és miként látnak minket, magyarokat. De természetesen az is szóba kerül, hogyan ízlenek nekik az olyan honi specialitások, mint például a gulyásleves vagy a csirkepaprikás” – nyilatkozta Hering András, a Nosalty főszerkesztője.

A produkció első vendége Quan Nguyen, aki 16 évesen, Vietnám fővárosából, Hanoiból érkezett a családjával Budapestre. Az elmúlt 14 évben elvégezte itt a középiskolát, majd később az egyetemet is. Közben elindult egy tévés tehetségkutatón, jelenleg pedig egy vietnámi, illetve egy ázsiai éttermet vezet. Azt tervezi, hogy nemsokára tanult szakmájával, az építészettel is foglalkozni kezd – de előtte még a Magyarországra jöttem kedvéért borslevélbe tekert marhahúst készített sok zöldséggel és bún tésztával. Mesélt arról is, hogyan illeszkedett be és tanult meg magyarul, mi az, amit bennünk szeret, vagy hogy miért imád Budapesten élni.

A tervek szerint havonta jelentkező epizódokhoz olyan, hazánkban élő külföldiek jelentkezését várják, akik szívesen vendégül látják saját konyhájukban a Magyarországra jöttem stábját – Nemes Nórát, a Nosalty újságíróját és Hajnal Stefi videós riportert –, és miközben magukról is mesélnek, elkészítik kedvenc nemzeti ételüket.

A sorozat debütáló részét itt tekinthetitek meg:

A Quannal készített teljes interjú pedig itt olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés