hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon élő külföldiekkel készít gasztrosorozatot a Nosalty

Videósorozattal jelentkezett a Nosalty. Az online gasztromagazin új produkciójában olyan külföldieket mutat be, akik jó ideje Magyarországon élnek, imádnak főzni, és szívesen meg is mutatják hazájuk kulináris értékeit. Első vendégük egy vietnámi fiatalember, Quan, aki egy hanoi fogást készített a stábbal, miközben azt is elmesélte, hogyan illeszkedett be, tanult meg magyarul, és miért imádja Budapestet.

hirdetés

A Magyarországra jöttem címmel indult videósorozatot a Nosalty közleménye szerint azzal a céllal álmodta meg a szerkesztőség, hogy a hazánkban élő nemzetiségeket és hagyományaikat közelebb hozzák a többségi társadalomhoz. Ehhez pedig szerintük a legkézenfekvőbb eszköz a gasztronómia.

„Vendégeinkkel intim közegükben, a saját konyhájukban találkozunk. A közös főzésünk során a nemzeti ételeikről, valamint arról is beszélgetünk, hogy miként kerültek hazánkba, milyen nehézségekkel kell szembenézniük egy idegen kultúrából érkezve, vagy, hogy mit gondolnak rólunk és miként látnak minket, magyarokat. De természetesen az is szóba kerül, hogyan ízlenek nekik az olyan honi specialitások, mint például a gulyásleves vagy a csirkepaprikás” – nyilatkozta Hering András, a Nosalty főszerkesztője.

A produkció első vendége Quan Nguyen, aki 16 évesen, Vietnám fővárosából, Hanoiból érkezett a családjával Budapestre. Az elmúlt 14 évben elvégezte itt a középiskolát, majd később az egyetemet is. Közben elindult egy tévés tehetségkutatón, jelenleg pedig egy vietnámi, illetve egy ázsiai éttermet vezet. Azt tervezi, hogy nemsokára tanult szakmájával, az építészettel is foglalkozni kezd – de előtte még a Magyarországra jöttem kedvéért borslevélbe tekert marhahúst készített sok zöldséggel és bún tésztával. Mesélt arról is, hogyan illeszkedett be és tanult meg magyarul, mi az, amit bennünk szeret, vagy hogy miért imád Budapesten élni.

A tervek szerint havonta jelentkező epizódokhoz olyan, hazánkban élő külföldiek jelentkezését várják, akik szívesen vendégül látják saját konyhájukban a Magyarországra jöttem stábját – Nemes Nórát, a Nosalty újságíróját és Hajnal Stefi videós riportert –, és miközben magukról is mesélnek, elkészítik kedvenc nemzeti ételüket.

A sorozat debütáló részét itt tekinthetitek meg:

A Quannal készített teljes interjú pedig itt olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés