hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarokat díjaztak a Cebiten

Az Európai Digitális Kiválóságok platinadíját nyerte a Tengernyi Kaland című alternatív valóságjáték. Ezzel együtt összesen négy magyar internetes alkalmazás vehette át a legjobbaknak járó szakmai elismerést Hannoverben.

hirdetés

A hannoveri Cebit számítástechnikai vásár nyitónapján összesen 36 európai internetes vállalkozást jutalmaztak a legjobbaknak járó szakmai díjjal. A nyolc platinadíjas között volt idén az Egyszervolt.hu, a Microsoft Magyarország, a Nemzeti Tankönyvkiadó, illetve az Octopus Tengeri Régészeti Kutató Egyesület közös szervezésében tavaly ősszel indult Tengernyi Kaland című alternatív valóságjáték. A netes játék célja, hogy kalandokon át játék és szórakozás közben tanítsa a gyerekeket.

A Tengernyi Kaland játékosai egy valós tengeri régészeti kutatáshoz kapcsolódóan válhattak egy kitalált, interaktív történet részeseivé. A Tengernyikaland.hu címen található játékban több oktatás-módszertani újdonság mellett a készítők a közösségi hálózatokban, illetve a játszva oktatás módszerében rejlő lehetőségeket is kihasználták.

Az Európai Digitális Kiválóságok aranydíját nyerte a Balázs-Diák interaktív tananyagfejlesztő cég, amely innovatív oktatási termékeivel, például a virtuális iskolával és interaktív tananyagaival a nemzetközi mezőnyben is korszerűnek számít. Szintén aranydíjas lett a Hedz Magyarország, amely a mobiltelefonos fizetési megoldásaiért - Izishop, mTicket, illetve eTicket elektronikus menetjegy kifejlesztéséért - vehette át az elismerést.

Korszerű oktatási megoldásaiért a Nemzeti Tankönyvkiadót az European Seal of e-Excellence ezüstdíjával jutalmazták.

(forrás: MTI, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés