hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar ügynökséget vásárolt a bolgár médiamogul

Krassimir Guergov kivásárolta Kádár Tamást és Dévényi Balázst a 1080p reklám- és médiaügynökségből, Urbán Zsolt ügyvezető partner marad. Urbán Zsolt nyilatkozott is az ügylet hátteréről a Kreatívnak.

hirdetés

Urbán Zsolt
Urbán Zsolt
Többségi tulajdonrészt vásárolt a 1080p reklám- és médiaügynökségben Krassimir Guergov bolgár üzletember – számolt be róla egy interjúban a Marketing és Média szaklap. Krassimir Guergov az angolul elérhető online sajtó alapján Bulgária egyik, ha nem a legnagyobb befektetője a média- és reklámpiacon.

A hír kapcsán a Kreatív megkereste telefonon Urbán Zsolt 1080p-alapítót, akitől megtudtuk az ügylet részleteit is. Urbán Zsolt elmondása szerint váratlanul érte őket Guergov megkeresése, aki regionális terjeszkedésbe kezdett, van már cseh piaci érdekeltsége, most ezt bővítette egy magyarországival.

Az üzlet eredményeként Guergov kivásárolta a cégben 50 százalékos tulajdonrésszel bíró Dynamo Kommunikációt, amely a Sziget operatív vezetőjének, Kádár Tamásnak és Dévényi Balázs producernek a közös vállalkozása. Guergov ezen kívül megvásárolta Urbán Zsolt tulajdonhányadának a felét is, így most Urbán Zsolt 25 százalékos tulajdonrésszel ügyvezető partnerként vezeti tovább a céget. Kádár Tamás ezzel kiszáll a médiaügynökségi piacról, hiszen az ő Dévényi Balázzsal közös cége volt a Berg Media, amelynek utódjaként működött a 1080p.

Urbán Zsolt 2017 közepén szállt ki a HD Groupból, eladva tulajdonrészét akkori tulajdonostársainak, Decker Róbertnek és Duca Andreának (Duca Andreának a férjéval közös cégén keresztül), valamint a HD Group is kiszállt tulajdonosként a 1080p-ből, Urbán azóta csak a 1080p-vel foglalkozik.

A 1080p jelenlegi profilja elsősorban médiaügynökség, de végeznek kreatív feladatokat is, van digitális részlegük. A következő időszakban bővülést terveznek, hamarosan önálló pr-divíziót vagy ügynökséget indítanak – mondta el Urbán Zsolt a Kreatívnak.

Urbán Zsolthoz kapcsolódik még, hogy második elnökségi ciklusa is lejár ősszel a Magyar Reklámszövetség élén, a szövetség alapszabálya szerint egy elnök két ciklus után nem indulhat újra az elnökségért. Egyedül abban az esetben szerezhet harmadszor is mandátumot, ha nem sikerül jelöltet állítani és megválasztani a szövetségnek, de Urbán Zsolt a Kreatívnak elmondta, abban bízik, hogy akad majd megfelelő jelölt.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Televíziós Film Mecenatúra az NMHH önálló szervezeti egységeként működik majd. 

AZ RTL Klub után a TV2-n újrainduló műsort Gundel Takács Gábor vezeti majd.

A csapat által kiadott Balaton Élménykalauzt egy országos ingyenes, kuponokat is tartalmazó magazin követi decembertől.

A félórás művelet 2018 óta már nem kötelező, ezért kell felhívni a fontosságára a figyelmet.

Lengyel Tamás a munkatársak „kórusának” kíséretében tolja.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés