hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar tejmárkát vásárolt az Aldi

Az Aldi Magyarország megvásárolta az Alföldi Tejtől a Kokárdás tejmárkát, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben - jelentették be pénteken egy székesfehérvári sajtótájékoztatón.

hirdetés

Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta az eseményen, hogy az Alföldivel közösen 2015-ben jöttek ki a kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből, magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékekkel. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, de szeretnék tovább bővíteni a kínálatot - tette hozzá. Laptársunk, az Élelmiszer kérdésére azt is elmondták, hogy tervben van a Kokárdás trappista sajt és túró rudi jellegű édesség bevezetése.

Bernhard Haider közölte, hogy olyan termékek is bekerülhetnek a körbe, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni. Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej ügyvezető igazgatója is nyilatkozott, ő elmondta, hogy tíz éve dolgoznak együtt az Aldival, s mára stratégiai partnerek lettek.

A vételárra vonatkozó újságírói kérdésekre azt mondták, üzleti titok.

A jelenlegi termékeket továbbra is az Alföldi fogja gyártani az Aldinak. Az Élelmiszer kérdésére Mélykuti azt is elmondta, hogy az Alföldi további márkáinak - Riska, Magyar Tej - értékesítése nincs tervben.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés