hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar tejmárkát vásárolt az Aldi

Az Aldi Magyarország megvásárolta az Alföldi Tejtől a Kokárdás tejmárkát, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben - jelentették be pénteken egy székesfehérvári sajtótájékoztatón.

hirdetés

Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta az eseményen, hogy az Alföldivel közösen 2015-ben jöttek ki a kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből, magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékekkel. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, de szeretnék tovább bővíteni a kínálatot - tette hozzá. Laptársunk, az Élelmiszer kérdésére azt is elmondták, hogy tervben van a Kokárdás trappista sajt és túró rudi jellegű édesség bevezetése.

Bernhard Haider közölte, hogy olyan termékek is bekerülhetnek a körbe, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni. Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej ügyvezető igazgatója is nyilatkozott, ő elmondta, hogy tíz éve dolgoznak együtt az Aldival, s mára stratégiai partnerek lettek.

A vételárra vonatkozó újságírói kérdésekre azt mondták, üzleti titok.

A jelenlegi termékeket továbbra is az Alföldi fogja gyártani az Aldinak. Az Élelmiszer kérdésére Mélykuti azt is elmondta, hogy az Alföldi további márkáinak - Riska, Magyar Tej - értékesítése nincs tervben.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés