hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar tejmárkát vásárolt az Aldi

Az Aldi Magyarország megvásárolta az Alföldi Tejtől a Kokárdás tejmárkát, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben - jelentették be pénteken egy székesfehérvári sajtótájékoztatón.

hirdetés

Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta az eseményen, hogy az Alföldivel közösen 2015-ben jöttek ki a kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből, magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékekkel. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, de szeretnék tovább bővíteni a kínálatot - tette hozzá. Laptársunk, az Élelmiszer kérdésére azt is elmondták, hogy tervben van a Kokárdás trappista sajt és túró rudi jellegű édesség bevezetése.

Bernhard Haider közölte, hogy olyan termékek is bekerülhetnek a körbe, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni. Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej ügyvezető igazgatója is nyilatkozott, ő elmondta, hogy tíz éve dolgoznak együtt az Aldival, s mára stratégiai partnerek lettek.

A vételárra vonatkozó újságírói kérdésekre azt mondták, üzleti titok.

A jelenlegi termékeket továbbra is az Alföldi fogja gyártani az Aldinak. Az Élelmiszer kérdésére Mélykuti azt is elmondta, hogy az Alföldi további márkáinak - Riska, Magyar Tej - értékesítése nincs tervben.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés