hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar szamurájok aprítottak Linzben

Arany és ezüst elismerést nyert egy magyar ügynökség alkotása a Super Circuit nevű ismert nemzetközi fotóversenyen.

hirdetés

Két díjat nyert az Artificial Group „Last Supper” című alkotása a linzi Super Circuit nevű ismert nemzetközi fotóversenyen. A verseny célja, hogy a különböző műfajokban, stílusokban, technikai kivitelezésben találja meg a legjobb képeket. A pénzdíjas versenyen amatőrök és nemzetközileg ismert fotósok is részt vesznek.

Az Artificial Group két kategóriába nevezte a Last Supper-t. Panorámafotó kategóriában aranyéremmel, kísérleti fotográfia kategóriában ezüstéremmel díjazták a képet. A munka egy budapesti fúziós ázsiai étterem részére készült, ahol egy 12x2,5 méter hosszú falfelületet kellett betöltenie.


Az alkotás több más díj mellett 2009-ben harmadik helyet szerzett a Hipnózis reklámverseny print kategória indoor, outdoor megjelenései között, ugyanabban az évben egy Cultiris nevű versenyen szerzett második helyet, tavaly év végén pedig olvasóink beszavazták 2009 legjobb hazai reklámjai közé.
 

A kép készítése
A Last Supper egy 12x3 méteres fotónyomat, melynek munkaverziója 16 GB méretű és több mint 300 layerből áll. A képen szereplő asztal a valóságban is egy 12 méter hosszan megterített asztal, melyet fartkocsiról fotóztak. A ruhák autentikus, több száz éves ázsiai kellékek, melyeket magángyűjtők ajánlottak fel a fotózáshoz. A szamurájkardra a fotózáson fegyveres őr vigyázott, míg a pajzsot eredeti helyéről nem volt szabad elmozdítani, így az utómunkával került a modell testére.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés