hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar kreatív a 72andSunnynál

Szalatnyai Gábor személyében új kreatívtechnológusa van a 72andSunny Amsterdamnak.

hirdetés

Szalatnyai Gábor személyében új kreatívtechnológusa van a 72andSunny Amsterdamnak - tájékoztatta a Kreatív Online-t az ügynökség. A szakember a Bartle Bogle Hegarty (BBH) Labstől érkezett, ahol az Axe Apollo kampányain dolgozott. Korábban a londoni Agency Republicnál dolgozott.

Szalatnyai Gábor jobbról az első

A magyar szakember annak a 72andSunnynak a holland irodájánál folytatja a pályafutását, amelyet tavaly az Advertising Age az év ügynökségének választott, idén pedig az Adweek szerint az év amerikai ügynöksége volt. A 72andSunnynak olyan ügyfelei vannak, mint a Google, a Samsung, a Benetton és a Call of Duty.

Az ügynökség filozófiájáról ebben a cikkben tudhat meg többet.

Axe Apollo-reklámok

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés