hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar stúdió is dolgozott a Call of Duty japán trailerén

Az előzetes utómunkáiban a Gyár is részt vett.

hirdetés

Igazi nemzetközi munka eredménye az új Call of Duty epizód japán trailere. Az Activision japán leányvállalata számára készült szpotot Takafumi Tsuchiya rendezte, és a lengyel Juice utómunka-stúdió, illetve a Gyár dolgozott a megvalósításán.

„Úgy alakult, hogy extrém szoros határidővel kellett megoldanunk a feladatot, a kreatívkoncepció kialakításától a megvalósításig, ami már önmagában szinte mission impossible volt – mondta a projektről Piroska András, a Gyár kreatív producere, aki hozzátette, elsősorban a város látképének és a háttereknek megtervezésében, illetve a helikopterek, füstoszlopok megalkotásában számítottak a magyar cég segítségére.

Íme a végeredmény:

Juice | CALL OF DUTY: Modern Warfare® from Juice on Vimeo.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés