hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar sikerek a Hiiibrand Awardson

Kihirdették a Hiiibrand Awards 2011 győzteseit. A hazai grafikusok eredményesen szerepeltek a nemzetközi megmérettetésen.

hirdetés

A Hiiibrand Awards 2011 eredményét április végén hirdették ki. A versenyre 1103 pályamű érkezett több mint negyven országból, a shortlistre pedig 238 munkát választott ki a szakmai zsűri. Ebből 159 a szakmai, míg 79 a diák kategóriában versenyzett tovább az eredmény meghozataláig – írja az Alkotóelem.hu.

A Hiiibrand Awards Grand Prix elismerését a Diák kategória Brand alkategóriájának alkotása kapta, alkotója: Ji Yong (Raisa) Park.

Sándor László alkotása (további képek az Alkotóelem oldalán)

A magyarok eredményei:

Szakmai logó kategóriában: Vasvári Péter – ezüst és bronz érem
Diák logó kategóriában: Varga Anna Gizella – arany érem, Kondacs András – bronz érem, Vörös Botond – bronz érem
Diák arculat kategóriában: Vörös Botond – ezüst érem
Diák csomagolás kategóriában: Sándor László – bronz érem

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.