hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar siker a Women Startup Competitionön

A hét európai elődöntőből bekerült csapatok között két magyar döntős is szerepelt: a MagikMe és a HeatVentors közül az utóbbi nyert különdíjat Londonban.

hirdetés

A Women Startup Competition idén negyedik alkalommal látta vendégül a női alapítói többségű vállalkozásokat. A verseny kiemelt célja, hogy felhívja a figyelmet a nők szerepvállalásának fontosságára a startup szektorban is illetve, hogy a csapatok lehetőséget kapjanak a nemzetközi bemutatkozásra, potenciális befektetők előtt. A zsűri a döntőbe jutott prezentációkat az ötlet megvalósíthatósága, üzleti potenciál, előadói és megvalósító csapat szempontból is vizsgálta: Dr Reich Lajos, a Quantum Leap Incubator-tól, Főzy Bory, a HiVentures képviseletében, Paul Dowling, a Dreamstake Ventures-től és Bo Ji, a CKGSB Europe képviselőjeként értékelte az előadókat.

A magyar HeatVentors innovatív technológiát kínál a hőenergia tárolására - akár fűtési vagy hűtési rendszerekbe. Az ötlet a kínai különdíjat kapta meg, melynek köszönhetően a csapat Angliából egyenesen a három legjelentősebb kínai városba repül, ahol olyan befektetők előtt kapnak soron kívüli prezentációs lehetőséget, mint Jack Ma, az Alibaba tulajdonosa.

HeatVentors

"A most felvonult csapatok vezetői tehetségben, ötletben és megvalósításban példát mutathatnak a következő évek generációinak" - mondta Müller Tamás, a verseny alapítója. "Mi pedig a jövőben számos új lehetőséggel fogjuk tudni támogatni őket és az őket követőket, hiszen több országban még több elődöntő és felkészítő eseményt fogunk tartani. Mellette pedig elindult inkubátorunk is ahol már az idei év végén 10-15 csapatot szeretnénk hosszabb, 3-4 hónapos mentorprogramunkban a nemzetközi piacra lépésben támogatni - tette hozzá. 

Az első három helyre egy lengyel, egy német és egy angol ötlet futott be, további infó erre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés