hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar shortlistesek a Cresta Awardson

Négy magyar munka került shortlistre a Cresta Awards kreatívversenyen. A Bold és az Artificial Group 2-2 munkájáért, az Isobar és az ACG 1-1 nevezésért izgulhat október 15-ig, amikor fény derül a nyertesekre a malajziai Kuala Lumpurban.

hirdetés

Tv/mozi/online film kategóriában a Boldnak a Hohes C számára készített Vidd el anyát futni! kampánya (tévé/alkoholmentes italok alkategória), valamint az ACG által az Ökumenikus Szeretetszolgálat számára készített, családon belüli erőszak ellen készült tcr-je (online film - társadalmi célú reklám alkategória) került shortlistre, amely egyébként hazai versenyek mellett a Golden Drumon is aranyat kapott. A Hohes C-kampányról itt, az ACG munkájáról itt írtunk részletesen

Direkt marketing kategóriában (nem-kereskedelmi alkategóriában) az Isobar Live Act For Pride című munkája esélyes a győzelemre, amely röviden az ügynökségi világ kiállása az LGBT-közösség és a Pride mellett, amelyet a kitűzött dátum előtt nem sokkal több helyről támadtak a sajtóban is, nem volt biztos, hogy egyáltalán megtartják. Itt írtunk róla részletesen, alább a case study.

DM/kereskedelmi/film és rádió kategóriában a Bold Hohes C-kampánya került shortlistre.

Promóciók és ösztönzők, valamint a branded entertainment kategóriákban az Artificial Group izgulhat a UPC Horizon Go-t népszerűsítő Pop-up mozijával, amiről itt írtunk.

Az idei Cresta Awards zsűritagjai között ott van Tordai Péter, a Bold kreatívigazgatója is. A nyerteseket október 15-én hirdetik ki a malajziai Kuala Lumpurban tartott díjátadó gálán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés