hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar régiós ügyfélkapcsolati igazgatót nevezett ki a Mastercard

Romvári Frigyesnek kiemelt feladata lesz a fizetéstechnológiai cég és az OTP Bank régiós kapcsolatának támogatása. A pozíciót 2018 januárjától tölti be.

hirdetés

A szakember hat éve érkezett a Mastercardhoz ügyfélkapcsolati vezetőként, az OTP mellett a Raiffeisen és az Erste bankokkal való kapcsolattartás tartozott fő feladatai közé. Az elmúlt évek során számos további ügyfélkapcsolatot épített ki, eközben pedig értékesítési vezetőként fontos szerepe volt a partnerek fizetéstechnológiai szolgáltatásainak bővítésében és megújításában Magyarországon, illetve értékesítés támogatási területen a közép-európai régióban egyaránt - olvasható a közleményben.

Romvári Frigyes

Új pozíciójában amellett, hogy segítse az olyan fizetési innovációk és technológiák térnyerését, mint az egyérintéses fizetési megoldások vagy a mobilfizetés, kiemelt feladata lesz a Mastercard és OTP Bank régiós kapcsolatának támogatása. A bank Magyarországgal együtt 9 országban van jelen kártyakibocsátó és elfogadói oldalon.  

Romvári Frigyes a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte diplomáját, ezt követően négy évig dolgozott a Budapest Bank bankkártya termékfejlesztési osztályán, majd a General Electric nemzetközi vezetőképzőjén vett részt, illetve ezután a CIB Bank kockázatkezelési osztályának egyik vezetőjeként tevékenykedett.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés