hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar könyv jelent meg David Ogilvyről

A szerző Csörghe Ádám marketingszakember.

hirdetés

Megjelent az első olyan magyar nyelvű elektronikus könyv, amely összefoglalóan és olvasmányosan vezet végig David Ogilvy nagy ötletein és még ma is érvényes gondolatain, legendás kampányain. Csörghe Ádám „A Nagy Ötlet – 21 Marketing Mantra, a XXI. sz. Marketingesének, David Ogilvytől” című könyvének alapjául két Ogilvy-vel készült filmfelvétel szolgált; az 1977-es, „Beszélgetés a reklámról David Ogilvyvel”, és az 1981-es „A touffou-i panoráma”, melyet a reklámszakember szakmai végrendeletének is tekintett. Az interjúkra épülő kiadvány részletesen bemutatja Ogilvy márkafókuszú, márkaépítő gondolkodásmódját. A könyv tartalmát szakmailag az O&M budapesti irodájának vezetője, Sályi Réka lektorálta.

Csörghe Ádám örökérvényű Ogilvy idézetek mentén rendszerezi a reklámszakember marketingkommunikációs elveit és nagy ötleteit, melyeket Ogilvy a szakma lényegének tekintett, olyan témákat érintve, mint a kreativitás fogalma, a piackutatás fontossága, a pozicionálás művészete, a márkaimázs építése, a sikeres meggyőzés titka vagy a hatékony reklámszövegírás alapelvei. Mindezeket, és a nagy ötletek megszületését elősegítő tíz aranyszabályt Ogilvy híres kampányain keresztül ismerhetjük meg, melyekkel megalapozta a márkák nem ritkán több évtizedes sikerét. Olvashatunk többek között a "Guinness, útmutató az osztrigákhoz" reklámjáról, a Hathaway-ingek szemkendős alakjáról, illetve a reklámszövegírás egyik leghíresebb fősorának születéséről, amely a Rolls-Royce számára készült. A kampányok sikerességéhez vezető elvek és technikák még ma is jól alkalmazhatóak, így Csörghe Ádám könyve szinte kötelező olvasmánynak tekinthető minden marketinggel és reklámmal foglalkozó szakember számára.

Az Énkiadom.hu gondozásában megjelent elektronikus könyv, melynek kemény kötetes kiadását is tervezik, jelenleg a Bookline, a Libri, a Líra és az eKönyv online áruházában érhető el.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés