hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar könyv jelent meg David Ogilvyről

A szerző Csörghe Ádám marketingszakember.

hirdetés

Megjelent az első olyan magyar nyelvű elektronikus könyv, amely összefoglalóan és olvasmányosan vezet végig David Ogilvy nagy ötletein és még ma is érvényes gondolatain, legendás kampányain. Csörghe Ádám „A Nagy Ötlet – 21 Marketing Mantra, a XXI. sz. Marketingesének, David Ogilvytől” című könyvének alapjául két Ogilvy-vel készült filmfelvétel szolgált; az 1977-es, „Beszélgetés a reklámról David Ogilvyvel”, és az 1981-es „A touffou-i panoráma”, melyet a reklámszakember szakmai végrendeletének is tekintett. Az interjúkra épülő kiadvány részletesen bemutatja Ogilvy márkafókuszú, márkaépítő gondolkodásmódját. A könyv tartalmát szakmailag az O&M budapesti irodájának vezetője, Sályi Réka lektorálta.

Csörghe Ádám örökérvényű Ogilvy idézetek mentén rendszerezi a reklámszakember marketingkommunikációs elveit és nagy ötleteit, melyeket Ogilvy a szakma lényegének tekintett, olyan témákat érintve, mint a kreativitás fogalma, a piackutatás fontossága, a pozicionálás művészete, a márkaimázs építése, a sikeres meggyőzés titka vagy a hatékony reklámszövegírás alapelvei. Mindezeket, és a nagy ötletek megszületését elősegítő tíz aranyszabályt Ogilvy híres kampányain keresztül ismerhetjük meg, melyekkel megalapozta a márkák nem ritkán több évtizedes sikerét. Olvashatunk többek között a "Guinness, útmutató az osztrigákhoz" reklámjáról, a Hathaway-ingek szemkendős alakjáról, illetve a reklámszövegírás egyik leghíresebb fősorának születéséről, amely a Rolls-Royce számára készült. A kampányok sikerességéhez vezető elvek és technikák még ma is jól alkalmazhatóak, így Csörghe Ádám könyve szinte kötelező olvasmánynak tekinthető minden marketinggel és reklámmal foglalkozó szakember számára.

Az Énkiadom.hu gondozásában megjelent elektronikus könyv, melynek kemény kötetes kiadását is tervezik, jelenleg a Bookline, a Libri, a Líra és az eKönyv online áruházában érhető el.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés