hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar kaják, magyar kampány a McDonald’snál

Lángost, bundáskenyeret, paprikás és tormás burgereket kínál keddtől a McDonald’s, a gyorsétteremlánc történetének első magyar menüjét tévészpotok és online kampány hirdetik.
hirdetés

Bundáskenyér, aranygaluska, fasírtgolyók, kislángos, paprikás csirke- és tormás sertésszendvics is szerepel keddtől a magyar McDonald’s éttermek étlapján – igaz, csak hat hétig, a magyar ételek ugyanis alkalmi ajánlatnak számítanak, ahogy korábban például az olaszos vagy görög beütésű ételek is.

„Rengetegszer kaptunk olyan megkeresést, hogy miért nem árulunk magyarosabb ízeket is. Úgy gondoltuk, most jött el az idő – Magyarországon idén 20 éves a McDonald’s, ehhez kapcsolódik ez az ajánlat is” – mondta a Kreatív Online-nak Hiller Katalin, a gyorsétteremlánc marketingmenedzsere.

A hungaromenü bevezetését fél éves szervezés előzte meg. Ha valamelyik termék különösen nagy sikert aratna – mondjuk a reggelire kapható bundáskenyér –, az lehet, hogy ezek után az állandó kínálatba is bekerül. Arra vonatkozó tervekről viszont egyelőre nincs hír, hogy a magyar menü más országok éttermeiben is bemutatkozzon.

Tévé- és online kampány: magyarok a Holdon
Az ajánlatot szerdától tévé és online kampány hirdeti, amelyen a McDonald’s állandó ügynöksége, a DDB dolgozott. „Ritkán forgatunk Magyarországon, az adaptáció a jellemző, de ezúttal külön szpotot készítettünk itthon” – mondta Hiller Katalin a Kreatív Online-nak.


A két változatban elkészült reklámfilm az „Egy kis hazai, ahol a legkevésbé várnád” fősorra és alapgondolatra épül, és többek között azt mutatja be, ahogy Kovács nevű focista áll a brazil fociválogatott sorfalában, vagy az amerikaiak magyar zászlót találnak a Holdon landolás közben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A reklám nagyon ötletes, nekem legalábbis tetszik.....de a magyar ételt jó drágán a magyaroknak elképzelés már sokkal kevésbé. Bejöhetne ez, csak nem Magyarországon.
Nekem például nem akkor kuriózum a bundás kenyér, hisz fele ekkora beruházást igényel, ha magamnak készítem el otthon.
#
Nekem ez a reklám kifejezetten bejön.
#
És ha már DDB, kíváncsi lennék átmegy-e az embereknek, hogy miért szerepel Robin Hood és Rózsa Sándor a Vodafone promóban. Jó hogy Fletó a hamvába holt nagy ötlettel
valamennyire előkészítette, de az "elvesszük a hatalmasoktól és visszaadjuk a szegényeknek" implicit üzenete szerintem keveseknek világos. Az önirónia abszolút ül
benne (hiszen maguktól veszik el, a Pannon és a T effajta kommunikációra eleve képtelen), én bírom is, kérdés mennyire hat inkább blődlinek a reklám (amitől még
persze tökéletesen működhet tekintve a célcsoportot).
#
Grat a tervezőnek, elsőrangú a sor, díjakat lehet vele nyerni. Remélem megvan a fesztiválverzió is, különálló jobb sztorikkal és más zenével, mert jelen formájában
igen nagy kár érte.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés