hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar hr-crowdsourcing vállalkozás a Google startup-programjában

Idén minden más résztvevő lengyel.

hirdetés

A Campus Residency a varsói Google Campus programja a már növekvő fázisban lévő régiós startupok számára. A kiválasztott vállalkozásokat a programvezető szakértők segítik a fejlődésben és a piaci elhelyezkedésben. A Campus Varsó egyike a Google hét vállalkozói hálózatának, nyitott minden közép- és kelet-európai vállalkozó számára, idén viszont úgy alakult, hogy egyetlen magyar került be a programba, a többi mind lengyel vállakozás.

A budapesti Instalent vállalkozásról van szó, amely a munkaerőfelvételt crowdsourcing alapokra helyezi, és bekerült a mentorprogram második körének 9 vállalata közé. Az Instalent alapítója Medgyesi Péter.

A Campus Residency Program tavaly novemberi első körét 10 induló vállalkozás végezte el. A 6 hónapot követően több mint 4,5 millió dolláros támogatást szereztek, és 24 új alkalmazottal bővültek. Mindegyik induló átlagosan kétszeresére növelte bevételeit.

Az Instalent mellett az alábbi vállalatok vesznek még részt a program második körében:

• Bring.AI (lekérhető logisztikai szolgáltatás, amely az azonnali szállításokra összpontosít);
• Cognitum (valós idejű, gépi tanulással dolgozó software, amely segít az ipar, a kormányzat és az egészségügyi ágazat döntéshozatalában);
• LiveCall (lead-generáló és visszahívó szoftver);
• Grafik Optymalny (a SaaS modellben kifejlesztett munkaidő-tervek létrehozására és kezelésére szolgáló eszköz);
• Farmer Direct (helyi és ökológiai élelmiszerpiac, amely a gazdálkodókat és kézműveseket közvetlenül a fogyasztókkal kapcsolja össze);
• Fiszkoteka (olyan online platform, amely hatékony tanulást biztosít multimédiás szókártyák használatával);
• GetAnna (virtuális asszisztens, többek között ingatlanügynökök számára, amely személyre szabott szöveges üzeneteket és e-mailes beszélgetéseket folytat és képes online kiértékelni az üzleti lehetőségeket);
• Hotailors (utazási kiskereskedők és gyakori üzleti utazók számára kialakított AI-alapú piactér).

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés