hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar hr-crowdsourcing vállalkozás a Google startup-programjában

Idén minden más résztvevő lengyel.

hirdetés

A Campus Residency a varsói Google Campus programja a már növekvő fázisban lévő régiós startupok számára. A kiválasztott vállalkozásokat a programvezető szakértők segítik a fejlődésben és a piaci elhelyezkedésben. A Campus Varsó egyike a Google hét vállalkozói hálózatának, nyitott minden közép- és kelet-európai vállalkozó számára, idén viszont úgy alakult, hogy egyetlen magyar került be a programba, a többi mind lengyel vállakozás.

A budapesti Instalent vállalkozásról van szó, amely a munkaerőfelvételt crowdsourcing alapokra helyezi, és bekerült a mentorprogram második körének 9 vállalata közé. Az Instalent alapítója Medgyesi Péter.

A Campus Residency Program tavaly novemberi első körét 10 induló vállalkozás végezte el. A 6 hónapot követően több mint 4,5 millió dolláros támogatást szereztek, és 24 új alkalmazottal bővültek. Mindegyik induló átlagosan kétszeresére növelte bevételeit.

Az Instalent mellett az alábbi vállalatok vesznek még részt a program második körében:

• Bring.AI (lekérhető logisztikai szolgáltatás, amely az azonnali szállításokra összpontosít);
• Cognitum (valós idejű, gépi tanulással dolgozó software, amely segít az ipar, a kormányzat és az egészségügyi ágazat döntéshozatalában);
• LiveCall (lead-generáló és visszahívó szoftver);
• Grafik Optymalny (a SaaS modellben kifejlesztett munkaidő-tervek létrehozására és kezelésére szolgáló eszköz);
• Farmer Direct (helyi és ökológiai élelmiszerpiac, amely a gazdálkodókat és kézműveseket közvetlenül a fogyasztókkal kapcsolja össze);
• Fiszkoteka (olyan online platform, amely hatékony tanulást biztosít multimédiás szókártyák használatával);
• GetAnna (virtuális asszisztens, többek között ingatlanügynökök számára, amely személyre szabott szöveges üzeneteket és e-mailes beszélgetéseket folytat és képes online kiértékelni az üzleti lehetőségeket);
• Hotailors (utazási kiskereskedők és gyakori üzleti utazók számára kialakított AI-alapú piactér).

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés