hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Hírlap Kiadó - új megyei napilappal

A Magyar Hírlap Kiadó új megyei napilapot indított Fejér Megyei Napilap címmel - tudta meg a Kreatív Online. A kiadó tervei szerint a megjelenést még további megyei napilapok követik az év során.
hirdetés
A Széles Gábor által alapított Első Médiaholdinghoz tartozó Magyar Hírlap Kiadó saját lapcsaládot kíván kialakítani, ennek az első lépéseként jelentette meg a Fejér Megyei Napilapot - tudta meg a Kreatív Online Pölöskei Gábortól, a Magyar Hírlap Kiadó kiadóigazgatójától.

Az április 28-án indult, a politikai centrumtól kissé jobbra pozícionált megyei közéleti napilappal a kiadó a vidéki városi értelmiségi döntéshozók mellett a hagyományos megyei napilapok olvasóközönségét célozza meg. Jelenleg a vidéki napilapok piacán a Pannon Lapok Társasága, az Axel Springer, az Inform Média és a Lapcom van jelen a frissen belépő kiadó mellett.

A többi, a tervek szerint még ebben az évben elinduló megyei napilapról nem kaptunk információt. Mint azt a Kreatív Online megtudta, egyelőre csak a napilap print verziója indult el, de várhatóan 2008-ban már elérhető lesz több - ma még csak tervezett - napilap weboldala is. A tipográfiájában, tördelésében, layoutjában a Magyar Hírlapot követő Fejér Megyei Napilap előkészítési munkálatai házon belül készültek, akárcsak a megjelenéshez kapcsolódó kampány.

Az új napilap indulását a megyében óriásplakáttal, szórólapokkal, helyi rádiókban, valamint az Első Médiaholding felületein népszerűsítették.

A Magyar Hírlap Kiadó vezetősége a többek között a Magyar Demokrata publicistájaként is ismert Szentmihályi Szabó Pétert választotta a napilap főszerkesztőjének.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!