hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Hírlap Kiadó - új megyei napilappal

A Magyar Hírlap Kiadó új megyei napilapot indított Fejér Megyei Napilap címmel - tudta meg a Kreatív Online. A kiadó tervei szerint a megjelenést még további megyei napilapok követik az év során.
hirdetés
A Széles Gábor által alapított Első Médiaholdinghoz tartozó Magyar Hírlap Kiadó saját lapcsaládot kíván kialakítani, ennek az első lépéseként jelentette meg a Fejér Megyei Napilapot - tudta meg a Kreatív Online Pölöskei Gábortól, a Magyar Hírlap Kiadó kiadóigazgatójától.

Az április 28-án indult, a politikai centrumtól kissé jobbra pozícionált megyei közéleti napilappal a kiadó a vidéki városi értelmiségi döntéshozók mellett a hagyományos megyei napilapok olvasóközönségét célozza meg. Jelenleg a vidéki napilapok piacán a Pannon Lapok Társasága, az Axel Springer, az Inform Média és a Lapcom van jelen a frissen belépő kiadó mellett.

A többi, a tervek szerint még ebben az évben elinduló megyei napilapról nem kaptunk információt. Mint azt a Kreatív Online megtudta, egyelőre csak a napilap print verziója indult el, de várhatóan 2008-ban már elérhető lesz több - ma még csak tervezett - napilap weboldala is. A tipográfiájában, tördelésében, layoutjában a Magyar Hírlapot követő Fejér Megyei Napilap előkészítési munkálatai házon belül készültek, akárcsak a megjelenéshez kapcsolódó kampány.

Az új napilap indulását a megyében óriásplakáttal, szórólapokkal, helyi rádiókban, valamint az Első Médiaholding felületein népszerűsítették.

A Magyar Hírlap Kiadó vezetősége a többek között a Magyar Demokrata publicistájaként is ismert Szentmihályi Szabó Pétert választotta a napilap főszerkesztőjének.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.