hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Hang néven indít hetilapot a bezárt Magyar Nemzet stábja

Az első, nulladik szám május 8-án jelenik meg. Aztán pénteki hetilap lesz.

hirdetés

A 24.hu értesült róla, hogy május 8-án Magyar Hang néven jelenik meg a választások után pár nappal megszűnt Magyar Nemzet munkatárainak új lapja. Ezt még nulladik számnak nekezi a lapnak nyilatkozó, és a Magyar Hangot főszerkesztőként vezető György Zsombor. A lap ezt követően, május 18-tól péntekenként jelenik majd meg, azaz hetilap lesz.

"A május 8-i számot főleg Budapest belvárosban, utcán terjesztik majd, de megpróbálják vidékre is eljuttatni, ahogy lehetőségeik ezt engedik. A terv egyébként az, hogy az első hivatalos számtól kezdve már hagyományos postai terjesztésben is árulni fogják a lapot. A Magyar Hang hetilap lesz, ezért a Magyar Nemzet napilap egykori stábjából 20-25 embert vesznek át" - írják. 24 oldalas lesz a lap.

György Zsombor azt mondta a 24-nek, hogy nincs jogfolytonosság a Magyar Nemzet és a Magyar Hang között, az új lapot nulláról indítják. Online felülete is lesz a kiadványnak, de a nyomtatott lapon lesz a hangsúly.

"Nincs senki mögöttünk. A nyomdaszámlát összekalapoztuk a múltkor a szamizdatra, amivel ki is jöttünk, sőt megmaradt 425 ezer forint is, amelyet jótékonysági célra, a pécsi Dóri háznak adtunk, ahol beteg gyerekeknek nyújtanak segítséget. A pénzt a napokban adta át pécsi tudósítónk, Babos Attila. Most is közösségi finanszírozásban, azaz abban bízunk, hogy sikerül annyi előfizetőt szereznünk, hogy működtethessük a lapot" - nyilatkozta György Zsombor a 24-nek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés