hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar győzelem egy uniós filmversenyen

Idén is magyar siker született egy uniós filmversenyen. Medveczky Márton és Filkor Gábor klipje a jól végzett, eredményes munkáról szól.
hirdetés

A tavalyi sikerek után ismét magyar film nyert különdíjat az Európai Kis és Közepes Vállalkozások Hetén a 25 év alatti korosztály kategóriában. A 21 éves Medveczky Márton és a 23 éves Filkor Gábor klipje The fruit of work (A munka gyümölcse) címmel a jól végzett munkáról, az odafigyelésről, az eredményes, "gyümölcsöző" igyekezetről szól. A versenyen a kisfilm kategóriában, a "siker titka 2010-ben" munkacímen lehetett beadni a pályamunkákat.
"Tavaly Ribizli és Botond a két magyar hörcsög megfilmesített története varázsolta el az Európai Bizottság zsűriét, ahol 250 pályamunka közül kerültek az élre az alkotók, Ducsai Szabolcs és Farnadi Csaba. Idén a fiatal alkotók 350 film közül kerültek egyedüli magyarként a legjobbak közé. A filmezést a fiatal alkotók nem tanulták soha, csupán elszántak és főként kreatívak voltak" - mondta el Dobos Erzsébet az ITD Hungary vállalkozásfejlesztési igazgatója.

A nyertes munkát megtekintheti itt.

A rendezvénysorozat egyik szervezője az ITD Hungary befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési ügynökség, amely már második alkalommal vesz részt az Európai KKV Hét magyarországi megszervezésében. A nemzetközi rendezvénysorozat célja, hogy európai szinten népszerűsítse a vállalkozói létformát, mint a fiatalok számára vonzó karrierlehetőséget. A KKV héten a szervezők 36 európai ország vállalkozásai számára nyújtanak átfogó tájékoztatást az európai nemzeti regionális és lokális támogatási és forráslehetőségekről.

A tavalyi verseny magyar díjazottjával készült interjúnkat itt olvashatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A  készülő új klip is a közös kampányból nő majd ki. A kreatív ügynökség a Human Telex volt.

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés