hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar győzelem egy uniós filmversenyen

Idén is magyar siker született egy uniós filmversenyen. Medveczky Márton és Filkor Gábor klipje a jól végzett, eredményes munkáról szól.
hirdetés

A tavalyi sikerek után ismét magyar film nyert különdíjat az Európai Kis és Közepes Vállalkozások Hetén a 25 év alatti korosztály kategóriában. A 21 éves Medveczky Márton és a 23 éves Filkor Gábor klipje The fruit of work (A munka gyümölcse) címmel a jól végzett munkáról, az odafigyelésről, az eredményes, "gyümölcsöző" igyekezetről szól. A versenyen a kisfilm kategóriában, a "siker titka 2010-ben" munkacímen lehetett beadni a pályamunkákat.
"Tavaly Ribizli és Botond a két magyar hörcsög megfilmesített története varázsolta el az Európai Bizottság zsűriét, ahol 250 pályamunka közül kerültek az élre az alkotók, Ducsai Szabolcs és Farnadi Csaba. Idén a fiatal alkotók 350 film közül kerültek egyedüli magyarként a legjobbak közé. A filmezést a fiatal alkotók nem tanulták soha, csupán elszántak és főként kreatívak voltak" - mondta el Dobos Erzsébet az ITD Hungary vállalkozásfejlesztési igazgatója.

A nyertes munkát megtekintheti itt.

A rendezvénysorozat egyik szervezője az ITD Hungary befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési ügynökség, amely már második alkalommal vesz részt az Európai KKV Hét magyarországi megszervezésében. A nemzetközi rendezvénysorozat célja, hogy európai szinten népszerűsítse a vállalkozói létformát, mint a fiatalok számára vonzó karrierlehetőséget. A KKV héten a szervezők 36 európai ország vállalkozásai számára nyújtanak átfogó tájékoztatást az európai nemzeti regionális és lokális támogatási és forráslehetőségekről.

A tavalyi verseny magyar díjazottjával készült interjúnkat itt olvashatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Innentől kezdve a program már senkit sem érdekel.

A lengyel, olasz, szlovén és magyar tagokból álló csapat második helyet ért el.

Csendéletet, tárgyábrázolást várnak a kiírók.

Nagyon jó londoni kampány az O2 mobilszolgáltatótól.

Az egyik legnagyobb játékáruházlánc 4,9 milliárd dollár adósságot halmozott fel.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés