hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar győzelem egy uniós filmversenyen

Idén is magyar siker született egy uniós filmversenyen. Medveczky Márton és Filkor Gábor klipje a jól végzett, eredményes munkáról szól.
hirdetés

A tavalyi sikerek után ismét magyar film nyert különdíjat az Európai Kis és Közepes Vállalkozások Hetén a 25 év alatti korosztály kategóriában. A 21 éves Medveczky Márton és a 23 éves Filkor Gábor klipje The fruit of work (A munka gyümölcse) címmel a jól végzett munkáról, az odafigyelésről, az eredményes, "gyümölcsöző" igyekezetről szól. A versenyen a kisfilm kategóriában, a "siker titka 2010-ben" munkacímen lehetett beadni a pályamunkákat.
"Tavaly Ribizli és Botond a két magyar hörcsög megfilmesített története varázsolta el az Európai Bizottság zsűriét, ahol 250 pályamunka közül kerültek az élre az alkotók, Ducsai Szabolcs és Farnadi Csaba. Idén a fiatal alkotók 350 film közül kerültek egyedüli magyarként a legjobbak közé. A filmezést a fiatal alkotók nem tanulták soha, csupán elszántak és főként kreatívak voltak" - mondta el Dobos Erzsébet az ITD Hungary vállalkozásfejlesztési igazgatója.

A nyertes munkát megtekintheti itt.

A rendezvénysorozat egyik szervezője az ITD Hungary befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési ügynökség, amely már második alkalommal vesz részt az Európai KKV Hét magyarországi megszervezésében. A nemzetközi rendezvénysorozat célja, hogy európai szinten népszerűsítse a vállalkozói létformát, mint a fiatalok számára vonzó karrierlehetőséget. A KKV héten a szervezők 36 európai ország vállalkozásai számára nyújtanak átfogó tájékoztatást az európai nemzeti regionális és lokális támogatási és forráslehetőségekről.

A tavalyi verseny magyar díjazottjával készült interjúnkat itt olvashatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés