hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar győzelem egy uniós filmversenyen

Idén is magyar siker született egy uniós filmversenyen. Medveczky Márton és Filkor Gábor klipje a jól végzett, eredményes munkáról szól.
hirdetés

A tavalyi sikerek után ismét magyar film nyert különdíjat az Európai Kis és Közepes Vállalkozások Hetén a 25 év alatti korosztály kategóriában. A 21 éves Medveczky Márton és a 23 éves Filkor Gábor klipje The fruit of work (A munka gyümölcse) címmel a jól végzett munkáról, az odafigyelésről, az eredményes, "gyümölcsöző" igyekezetről szól. A versenyen a kisfilm kategóriában, a "siker titka 2010-ben" munkacímen lehetett beadni a pályamunkákat.
"Tavaly Ribizli és Botond a két magyar hörcsög megfilmesített története varázsolta el az Európai Bizottság zsűriét, ahol 250 pályamunka közül kerültek az élre az alkotók, Ducsai Szabolcs és Farnadi Csaba. Idén a fiatal alkotók 350 film közül kerültek egyedüli magyarként a legjobbak közé. A filmezést a fiatal alkotók nem tanulták soha, csupán elszántak és főként kreatívak voltak" - mondta el Dobos Erzsébet az ITD Hungary vállalkozásfejlesztési igazgatója.

A nyertes munkát megtekintheti itt.

A rendezvénysorozat egyik szervezője az ITD Hungary befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési ügynökség, amely már második alkalommal vesz részt az Európai KKV Hét magyarországi megszervezésében. A nemzetközi rendezvénysorozat célja, hogy európai szinten népszerűsítse a vállalkozói létformát, mint a fiatalok számára vonzó karrierlehetőséget. A KKV héten a szervezők 36 európai ország vállalkozásai számára nyújtanak átfogó tájékoztatást az európai nemzeti regionális és lokális támogatási és forráslehetőségekről.

A tavalyi verseny magyar díjazottjával készült interjúnkat itt olvashatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés