hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Grand Prix Portorozsban

Záporoztak a magyar díjak a Golden Drum zárógáláján: Spielmann Gábor ellentmondásos Scrabble-hirdetése nagydíjat nyert, az Ogilvy Budapest még két ezüstöt szerzett az ő révén. Díjat kapott a Pioneer Productions filmje és hirdetőként a magyar Mattel is.

hirdetés

Szinte minden shortlistre jutott magyar munka díjjal tért haza a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál péntek esti zárógálájáról. Az Ogilvy Budapest három díjat is gyűjtött - ezeket még a két hónapja távozott volt kreatívigazgató, Spielmann Gábor készítette, és Bartek Rams mostani vezető kreatívigazgató vehette át.

A munkák révén a magyar Ogilvy a hatodik helyen zárt az ügynökségek versenyében (a fesztiválhonlap ötödik helyezést ír, de a negyedik helyen holtverseny van, azaz öt ügynökség előzi meg az Ogilvyt).

Ellentmondásos Grand Prix
A Scrabble-nek készített munka egyenesen Grand Prix-t ért az outdoor kategóriában, amire nem volt példa az utóbbi években. A plakát annyiban azonban ellentmondásos, hogy fesztiválokon gyakrabban lehetett találkozni vele, mint valós médiafelületeken, így miután júniusban Cannes-ban shortlistre jutott, a Kreatív akkori fesztiválblogján és az Addict reklámblogon is vita indult be arról, valós vagy fesztiválra készült alkotás-e. Szintén foglalkozott az ominózus Ogilvy-s reklámokkal a Kreatív magazin kamureklámokról szóló cikke.


A portorozsi nagyzsűri vezetője, a Publicis New York kreatívigazgatója, Bob Moore ugyanakkor a fesztivál előtt egy körkérdésre azt válaszolta - majd ezt megerősítette a Kreatív tudósítójának -, hogy a legfontosabbnak a scamek kiszűrését tartja, ezért minden gyanús munkának utánanéznek a díjazás előtt.


Még ezüstök az Ogilvynek
Spielmann további ezüstöket is gyűjtött az Ogilvynek: egyet ugyancsak az outdoor kategóriában a Matchbox-plakátsorozattal, egy másikat pedig a tévészpotok között a BuSho rövidfilm-fesztiválnak készült alábbi videóval.



A Matchbox- és a Scrabble-plakát révén a megbízót, a magyar Mattelt választották az év hirdetőjének is a "Szabadidő, szórakozás, kultúra és oktatás" kategóriában.

Monarchia-együttműködés: ezüst a Pioneernek is
A Pioneer Productions filmgyártócég révén még egy magyar vonatkozású ezüstöt is átadtak: a horvát T-Mobile-nak készült kedves és látványos szpotot a magyar produkciósok készítették a Publicis Austria ügynökséggel együtt. A szpotot itt nézheti meg.

A pénteki shortlisten szerepelt még a Proud magyar MTV-kampánya is, amelyet sajnos azonban nem díjaztak. Ezúttal nem jutott díj a korábbi kategóriákban taroló lengyel munkának, a SpecTab másnaposság elleni szernek készült kamuszobros kampánynak sem, de az Onovalov-emlékmű már eléggé szétnyerte magát ahhoz, hogy a készítő varsói Change Integrated zárhasson az év ügynökségeként.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés