hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar grafikust díjaztak Kínában

Két munkájával is komoly sikert aratott Vasvári Péter grafikai designer. Elhozta a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési Díj bronzérmét, egy másik alkotását pedig a LogoLounge válogatta be a 2011 meghatározó trendjei közé.

hirdetés

Vasvári Péter bronzérmet nyert a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési versenyén, egy másik alkotását pedig a szakterület legismertebb nemzetközi fóruma, a LogoLounge válogatta be a 2011-es trendek közé - írja a hg.hu.

A kínai szervezésű Hiiibrand 2010-es versenyére 4136 munka érkezett hatvan országból. A nemzetközi zsűri ezekből az alkotásokból választotta ki a 2010-ben elkészült logók legjobbjait. A shortlistre 202 munka jutott be, köztük Vasvári két logója, és Farkas Anna munkája is. Végül Vasvári Péter munkáját, a „Hunterrace”-t (ami a Brandstack, LLC. megbízásából készült) díjazták bronzéremmel. A válogatáson hét zsűritag dolgozott öt hónapon keresztül. A verseny nyerteseit a kínai New Graphic magazin szeptemberben megjelenő 28. száma is bemutatja majd.

Vasvári Péter másik elismerését a Logolounge-tól zsebelhette be, melynek eredményeként beválogatták 2011-es trend jelentésükbe. A „Zebrand” logó szerepelni fog többek között a Graphic Design USA, a Creative Review és a ProGRAPHICA magazinokban is.

(forrás: Hg.hu, Alkotóelem.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés